Search functie

vbimport

Hoi,

Heel vaak krijg je hier vragen die al tig keer gesteld zijn dus maar een keer een polletje :slight_smile:

ik gebruik hen alleen, of als ik iets will weten als het al gevraagt.

Persoonlijk vind ik dat het te weinig gebruikt wordt.
Niet dat ik nu met het vingertje wil gaan wijzen, maar af en toe denk ik toch “Waar hebben we toch die zoekfunctie voor?”

Vooral bij topics met betrekking tot FXP en FTP of de vragen over CD Freakers (heb die lijst al tijdje niet meer bijgewerkt, sorry)…

Maar ja…misschien til ik er wel weer te zwaar aan :wink:

Tja ik gebruik hetzelf graag als ik wat specifieke informatie nodig heb over bijv een apparaat of een stukje software of als ik wil weten of een bepaald probleem eerder gesignaleerd is (liefst nl ook meteen een oplossing erbij)…

Het moet ook niet teveel gebruikt worden, vooral niet in het cafe. Als dat zou gebeuren zal het het forum min of meer doodbloeden… en dat is niet goed…

Alleen als ik denk dat het misschien al eens gevraagd is, wat ik wil vragen, of zeggen

dus voor de duidelijkheid ( alleen als IK denk dat het gevraagd is:))

Hehe, deze post was gedeeltelijk voor (Almost die hard postende) Carlo :slight_smile:

OEPS sorry: inmiddels DIE HARD POSTENDE CARLO VAESSEN!!!

ja ik kon er wel een topic aan besteden.
Maar dan kreeg ik de wind toch weer vanvoor en het aantal topics is niet belangrijk
als ik mij maar amuzeer hier op cdfreaks forum

Jah, daarom wilde ik je beetje gelegenheid geven het hier toch te kunnen uiten :slight_smile:
En naar je zin hebben op het forum :slight_smile: dat is waar het allemaal om draait heh.

Originally posted by carlo vaesen
ja ik kon er wel een topic aan besteden.
Maar dan kreeg ik de wind toch weer vanvoor en het aantal topics is niet belangrijk
als ik mij maar amuzeer hier op cdfreaks forum

Op jou worden we niet zo snel kwaad hoor :slight_smile:

idd je raakt er aan gewendt :).

Ik gebruik zelf de search zelden, alleen als ik weet dat iets gepost is wat ik zoek en nie zo snel kan vinden door terug te bladeren!
De meeste topics heb ik toch wel gelezen dus weet ik meestal wel wat wel en niet al gevraagd/gepost is! :wink: