SCSI + Plextor

vbimport

He,

Ik heb een Adaptec U-160 SCSI controller, kan ik hier als ik een 12x of 16x plextor scsi brander koop die op deze kaart aansluiten?

Ja dat moet bij jou net zo goed kunnen als bij mij.
Bij mij werkt de 12/10/32S feilloos
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :wink:

Jepz, SCSI is downwards compatible… als je maar de goede stekker hebt (U160 is wide, de Plex niet…)

ps van de Ultraplex 40xMax is er ook een UltraPlex 40xWide versie van, speciaal voor UW en aanverwante SCSI kaarten…

Plex 16 SCSI ? ( Ook hebben :slight_smile: )

Ik heb de 12/10/32S op een Symbois (10Mbit) (prijs:55gulden) SCSI kaart staan samen met de ultraplex40 en de yamaha 8424s.
En ik kan perfect 2 copie’s rechtstreeks van de cdrom op 8x maken.

(De 12/10/32s is een geweldig apparaat vind ik. Dee-ehn vind dat ook :slight_smile: )

Dus als ik die 16x scsi writer van scsi koop dan hoef ik alleen maar daar een u-160 kabeltje in te prikken en die aan mijn scsi kaart te hangen!

Volgens mij is er nog geen 16 speed scsi-writer van plextor :mad:

1. Volgens mij is een U160 SCSI een Wide… dat past niet op deze plex aangezien een wide 68 pins is en de plex er maar 50 heeft…

2. er is idd geen 16x scsi plex :frowning: en grote kans dat er ook geen scsi plex meer komt…

Hij is id. nog niet uit, maar die 12x wel!

Ik moet dus een “niet-wide” scsi kaart hebben om daar die burner op aan te kunnen sluiten!

Originally posted by Sorcerer
[B]Hij is id. nog niet uit, maar die 12x wel!

Ik moet dus een “niet-wide” scsi kaart hebben om daar die burner op aan te kunnen sluiten! [/B]

Neen, je moet gewoon kijken of je geen 50pins kabel op je SCSI kaart kan aansluiten en als dat niet gaat moet je een verloopstukjes 68pins naar 50 pins kopen.

Thnx…

Ik heb nu de 12x en alles werkt perfect!