SCSI DVD pc rom

vbimport

Wie heeft er een scsi dvd pc rom ?
Welk merk ?
Bevalt deze ?
Werkt deze samen met een plextor brander ?
Is deze sneler als een ide ?

Ik wil eens een goede DVD speler aanschaffen namelijk.

Heb er geen, maar Pioneer schijnt nogal goed te zijn.

Zie geen reden waarom deze niet met Plextor overweg zou kunnen. En SCSI is altijd beter dan IDE, wal was het alleen maar omdat je meer SCSI dan IDE devices kunt aansluiten (en dan nog snelheid en stabiliteit)

Toshiba, (Hoezo werkt samen met een plex) Deze drive doet het best met clone (zie Ollie’s page maar eens)

Ik heb gehoord dat de Pioneer SCSI DVD’s slecht en traaaaaaaaaaaag moeten zijn met DAE (weet niet of het waar is echter!).

Ik zou persoonlijk ff wachten totdat Plextor met een SCSI DVD komt dan heb je zekers kwaliteit (die Pioneer is nl niet goedkoop… zit tussen de 400 en 500 piek in!).

Persoonlijk wil ik geen DVD, vooral niet zolang er geen groot aanbod in SCSI DVD drives is :slight_smile:

Ik denk dat ik dan die Toshiba aanschaf. Als die ook nog is ondersteunt door ollie ben ik zeker blij.
Plextor is niet zo razend snel met uitbrengen van nieuwe types etc. Ik koop de Toshiba wel bij Powerline die staat toch op de beurs a.s. weekend in Ahoy !

Bedankt voor de response op deze topic !!

Wat kost een Toshiba? En heb je het over SCSI? Ik weet namelijk niet dat Toshiba ook SCSI drives maakt (zou wel fijn zijn)

yes toshiba maakt dvd drives. Die van mij kostte geloof ik 300 gulden en is geloof ik 4 speed of zo ('k heb 'm al even) en ik ben er zxeer gelukkig mee. O ja, hij zit met een kabeltje of zo vast aan dezelfde kaart als m’n plex 121032S

TOch nog maar ff geen DVD… weet nog steeds niet wat ik mee aan zou moeten