Scsi cd-rom

vbimport

Kan mij iemand zeggen als je ene Scsi cd-rom hebt en ene Scsi writer als je dan brand op max. snelheid als dat de PC langzamer maakt.
Of staat SCSI afzonderlijk van de PC zelf ?
Als dat zo is dan kan ik probleemloos spelletjes spellen terwijl ik brand.
Of vergist ik me ?
(P2 400 Mhz 128 Mb ram 2xIDE HD’s)

Nog een probleem:
Moet “SYNCHRONISATIE VAN GEGEVENSOVERDRACHT” niet geselecteerd zijn bij SCSI apparatuur ?
Writer + cd-rom (plextor) ?

Als je een IDE HD hebt en je bent van cd naar cd aan het overschijven (niet van HD naar cd) kan je ondertussen wel een gampie meepikken. Als de HD om SCSI staat zal het minder gaan (denk ik)

Wanneer je aan het schrijven bent is het veiliger van niet met je pc te werken. Om storingen in cd’s te voorkomen. Het is wel zo dat scsi een aparte interface is, dus een soort processor op z’n eigen. De processor komt er niet in tussen wanneer je van cd naar cd kopieert. Wanneer je dan van hd (ide) naar cd kopieert komt hij er wel in tussen. Dan mag je zeker niets draaien.

Ik draai met mijn Plex 124TS en Plex 40Max (beide SCSI) bijna alles 1:1 en op 12x zonder problemen en doe tegelijk nog meerdere dingen zoals tekstverwerken, printen en CD-labels aanmaken. Heb ASUS P2B-S en de 124TS op een aparte SCSI U2W controller. Processor: PIII -650 en 256Mb /100 mem. Werkt grandioos