Screensaver

vbimport

wat is jullie geliefkoosde screensaver ?

:slight_smile:

3d text opengl
met volcano als tekst
op windings font

Geen enkele. Willen nog wel eens de zaak in de soep laten lopen.
Als ik niet achter mijn pc zit zet ik het scherm gewoon uit.
Is nog goedkoper ook :stuck_out_tongue:

Originally posted by --> Cronos <--
Geen enkele. Willen nog wel eens de zaak in de soep laten lopen.
Als ik niet achter mijn pc zit zet ik het scherm gewoon uit.
Is nog goedkoper ook :stuck_out_tongue:

Hier hoef ik nix meer aan toe te voegen!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hier hoef ik nix meer aan toe te voegen! [/B]

ja okee , staat ook bij mij bijna nooit aan , maar als ik er dan toch 1 moet kiezen , dan die (vind het wel leuk als alle vulkaantjes van amerika tevoorschijn komen , mensen het dan niet kunnen lezen , want het is windings , werkt overigens niet meer in windows xp)

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

ja okee , staat ook bij mij bijna nooit aan , maar als ik er dan toch 1 moet kiezen , dan die (vind het wel leuk als alle vulkaantjes van amerika tevoorschijn komen , mensen het dan niet kunnen lezen , want het is windings , werkt overigens niet meer in windows xp) [/B]

tis inderdaad grappig… dat is dan ook 1 van mijn ex-screensavers (ook met fonts zoals zapfdingbats)

Ik zet 'm ook gewoonlijk af, maar toch laat ik me nog graag verleiden om er af en toe toch eentje op te zetten. Een echte dan wel, want screensavers met allemaal fotootjes van landschappen, kinderen of liefjes hoeven voor mij niet.
Speciaal voor de trekkies kan ik system47 wel aanraden :http://www.mewho.com/system47/

screensavers staat bekend om virussen (als je ze download dan)

en ze laten idd alles in het honderd lopen (scannen voor CS-servers, als je loopt te frituren (fikken, branden, hoe je het ook noemen wilt, ik noem het frituren) en nog zo wat nadelen.

Ik had laatst die 3d pijpleiding. maar toch weer gauw afgezet…

zet tegenwoordig gewoon de monitor uit had eerst wel screensavers met mooie vrouwen :cool: :cool:

Originally posted by Kahless

Speciaal voor de trekkies kan ik system47 wel aanraden :http://www.mewho.com/system47/

Wowwie die is moooooooooooi :slight_smile:

Tis dat ik screensavers haat, maar deze is gewoon mooi!

Wat een zeer amusante screensaver is: Johnny Castaway… iemand die die kent?

[B]

Wat een zeer amusante screensaver is: Johnny Castaway… iemand die die kent? [/B]

Das toch dat mannetje op een tropisch eiland? Is al een oudje, maar blijft erg leuk. Volgens mij moest je daar vroeger voor betalen, maar is nu gratis. Vast wel te vinden bij screensaverheaven ofzo

Originally posted by Clint
[B]

Das toch dat mannetje op een tropisch eiland? Is al een oudje, maar blijft erg leuk. Volgens mij moest je daar vroeger voor betalen, maar is nu gratis. Vast wel te vinden bij screensaverheaven ofzo [/B]

Of je ervoor moest/moet betalen weet ik niet, dat ding heb ik waarschijnlijk ooit eens op een QIC80 tape gekregen :).

Maareuh het was inderdaad dat mannetje dat van dat eilandje wilde ontsnappen wat altijd mislukte. Erg amusant, zelfs na een half jaar zie je nog nieuwe stukjes erin!

Ik gebruik Webshots Desktop. Daarmee kun je veel mooie foto’s van hun site downloaden en die gebruiken als bureaublad achtergrond en screensaver. Je kan instellen om de hoeveel tijd je een andere achtergrond wil en de screensaver roteert gewoon al die foto’s fullscreen. Mooi hoor :).

Wat een zeer amusante screensaver is: Johnny Castaway… iemand die die kent?

Hahaha…, die was bij ons op de zaak verboden omdat niemand meer een poot uitvoerde. Iedereen schaarde zich achter één PC als hij toevallig weer eens iets nieuws aan 't doen was… Echt grappig! aleen erg mooi is ie niet…

Persoonlijk vind ik die vissen van de XP pluspack ERRUG mooi!!

Geloof me! Het is net echt!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: