Schumacher

vbimport

Hallo jongetjes,

Hier ben ik dan maar weer… …toen er nog niet zo heel veel members waren (zoals er nu dus wel zijn :wink: )… …hadden we het erover dat Schumacher kampioen gaat worden :slight_smile:
Sommigen zeiden dus van niet maar het ziet er al wel een beetje naar uit :wink: Ik wou t daar maar weer s over hebben; die Kakkinnen fans pissen toch wel weer naast de pot (voorlopig).

Naja, Ik geloof dat Mattel007 en Da_Taxman het niet met me eens waren over Schumi, dus kom maar weer op he :wink: met je posts…

Grtz JP.

P.s. ditmaal geen p.s.jes

Ik ben ook wel een fan van Schumacher maar ik denk wel dat die twee van Maclaren west hun achterstand een beetje aan het inhalen zijn. De kwalificatie van vandaag ondersteund mijn mening volgens mij wel…

De beste moge winnen

mrDJ

Originally posted by mrDJ
[B]De beste moge winnen

mrDJ [/B]

Michael Schumacher dus en z’n broertje Ralf wordt tweede en onze Jos gaat derde worden (hoop ik)

Schumacher die vuile arrogante LOSER!!!

doe mij maar gewoon onze Joske :wink:

Of anders toch Hakkinen… :slight_smile:

Ik denk dat Joske weer ergens in de grindbak beland en anders gaat er wel weer iets aan zijn auto " kapot".

Dan zal het wel die Hakkinen zijn, maar ja…zoals ik dus al zei: De beste zal winnen :slight_smile:

mrDJ

die schumacher kan mijn reet kussen me zijn vuile janettesport

MaFd0n

whahahahaha :slight_smile:
ja wur kakkinen zuigt
en die vieze ferrarrie onozelaar van nen schoenmakkakker ! die kan oek de pot op met zen 3wielerken :stuck_out_tongue: :slight_smile:

LOL ken08 :stuck_out_tongue:

SCHUMI GONNA WIN DA CUP !!!

FERRARI ROELEERT VETTER DAN OOIT !!!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

=)

Ik geef Montoya ook een eerlijke kans, onze Jos zal het waarschijnlijk nooit maken in de F1, en schumi begin ook al aardige fouten te maken :slight_smile:

je zal zien , vandaag wint hakkinen, omdat zijn vrouwtje aanwezig is, en coulthard 2de en shumi valt uit, en komt zo op de 2e plaats in de eindklassering :slight_smile:

we zijn los!!!

schummacher wint, het is dan wel niet Michael.
Maar de naam bestaat nog steeds

Schummacher is een naam die altijd zal heersen.

Mooi gedaan door Coulthard

En daar houd ik het even bij

Montoya mag eigenlijk ook nog wel eens een kansje hebben, vind ik

Michael Schumacher…:slight_smile:
lachu man…

Ralf RuleZzzZzz en Juan Pablo Montoya ook

Greetz Nilis

Ralf Roeleeeeert Vet !!!

Schitterende overwinning … :slight_smile:

De beste moge winnen vind ik een mooie uitspraak… daar sta ik ook dan 100% achter.
Alleen moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik Schumi niet graag zie winnen daar ik hem nogal onsportief vind (over Ralf ben ik ook niet zo te spreken overigens…) rijden… maarja dat is misschien een kwestie van “smaak”…

ik had dan toch op een ding gelijk en dat is dat schumi, uitviel :slight_smile:

Heb naar Parijs-Roubaix gekeken, wielrennen dat is pas sport, wat in een auto rond rijden dat kan toch iedereen!!!

Originally posted by BeBoP
Heb naar Parijs-Roubaix gekeken, wielrennen dat is pas sport, wat in een auto rond rijden dat kan toch iedereen!!!

Whahahaha LOL

en fietsen ni of wa :wink:

Ik vind het wel eens goed dat broertje Ralf heb gewonnen.