Schrijven in XP

vbimport

Misschien is deze vraag gesteld geweest maar ik kan toch nix vinden via “search”, dus stel ik hem maar; als ik een schrijfprogje opstart in XP, krijg ik de melding “ASPI Manager(winaspi32.dll)not found. ASPI interface Disabled.” Wat kan ik hier aan doen? Moet ik het dll-bestandje ergens downloaden?

ffies een aspi driver installen, kan je hier downloaden.

Originally posted by Zavro77
Misschien is deze vraag gesteld geweest maar ik kan toch nix vinden via “search”, dus stel ik hem maar; als ik een schrijfprogje opstart in XP, krijg ik de melding “ASPI Manager(winaspi32.dll)not found. ASPI interface Disabled.” Wat kan ik hier aan doen? Moet ik het dll-bestandje ergens downloaden?

Ja je kan de nieuwste ASPI drivers downen bij Adaptec.
Voor alle andere antwoorden en vragen over ASPI check ff deze link:wink:
Hier kan je ook de laatste ASPI drivers downen.

In XP zitten net zoals bij 2K het geval was, standaard geen ASPI’s geïnstalleerd! Dus ff downen en d’r op zetten! :wink:

Ok, thnx voor de snelle reply, maar zijn die van Win9x/NT stabiel genoeg. 'k Heb laatst ook al eens drivers van m’n soundcard, die voor 2k, geïnstalleerd en dan XP toch niet zo fijn, en werkte vanaf toen zeeeeeeer traag :frowning: . 'k Heb XP toen maar effe opnieuw geïnstalleerd.

Heb hier de ASPI’s voor 2K erop gezet en no problemos! :wink:
Geloof trouwens dat de ASPI’s voor 2K en XP nu hetzelfde zijn!

“Wookie”; Welke ASPI drivers gebruik je onder XP, ik heb geen goede gevonden. Waar kan ik die downloaden?