Schoonheidsvraagje

ja iedereen heeft het wel eens denk ik , eerst die tijd van die stomme puistjes … die weg zijn gegaan. en nu die wallen , ge weet wel die dingen onder uw ogen… die me wat storen nu .

wat is de oorzaak ? slaap ik te weinig ? toch meestal men 8uren hoor int weekend soms 11 uur slapen.

soms een jointje smoren , niets meer … kan dat ermee te maken hebben ?

teveel voor men pc zitten (alhoewel dat dat zeer weinig is laatste tijd)

en wat er tegen doen ? stoorde me gewoon en daarom dacht ik , ik zal het maar eens vragen aan de cdfreakers.

greetz

wegsnijden (cosmetische chirurgie)

verven (make up)

of je gewoon er niks van aantrekken (opmerkingen van anderen negeren)

het maakt volgens mij niet zoveel uit hoeveel je slaapt, maar wanneer je slaapt. Bijv. 8 uur slapen, maar ruimvoor 12ven beginnen heeft een beter effect dan om 4 uur sochtends beginnen en 14:00 opstaan.

Zeg maar hoe meer je ‘‘met de zon leeft’’ hoe minder kans op wallen.

Smeer er tandpasta op, rook een jointje en pak een stevig borrel.

Heb je er de volgende ochtend nog last van ga dan naar de dokter.

:eek:

Nix van aantrekken, is weinig aan te doen denk ik zo

ik heb ze ook een beetje en ze zitten daar heel me leven al… lekker laten wallen die wallen

ps ik slaap niet zo gek veel :wink:

ken, ne goeie raad, stopt met basketballen, want daarvan krijgt ge die blauwgekleurde wallen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Totibbs
[B]het maakt volgens mij niet zoveel uit hoeveel je slaapt, maar wanneer je slaapt. Bijv. 8 uur slapen, maar ruimvoor 12ven beginnen heeft een beter effect dan om 4 uur sochtends beginnen en 14:00 opstaan.

Zeg maar hoe meer je ‘‘met de zon leeft’’ hoe minder kans op wallen. [/B]

hier ben ik het wel mee eens, ik denk ook dat dat de belangrijkste reden zou kunnen zijn dat je wallen hebt!

dank u voor de info : denk wel da het inderdaad veel te amken heeft met gaan slapen voor 12 uur ,
maar dat deed ik ook de laatste maand …
maar heb juist ondekt da ik eigenlijk wat ziekjes ben : heb het al een paar weken aan men sinussen (druk aan de ogen) en veel moeten snuiten… dus pak nu medicamenten dus ff zien wat dat gaat worden … zal wel beter denk ik .
nog eens thx voor de hulp

Tja keb die wallen dus ook en slapen tja wel redelijk, probeer toch 7 uur per dag te slapen(sliep eerdser altijd 9 uur door de weeks als het niet meer was) maar sinds ikke niet meer die jontjes rook danne tja ben nooit meer zo moe, maar heb wel het idee dat die wallen erger worden, ach ja ik zit er niet zo mee, als je je wat van anderen aan moet gaan trekken kun je alvast in je kist gaan liggen dacht ik zo.