School

vbimport

Kennen jullie dat nou ook? Mooi weer, zonnetje schijnt, met je jas aan is het heerlijk weer en ja hoor, je moet naar school. Kom je EINDELIJK thuis uit school en wil je in het zonnetje gaan zitten GA JE NAAR HET MSGBOARD VAN CDFREAKS!!!

Ik moet maar eens naar een psychiator ( of scrijf je dat anders )

heb je geen vakantie nu dan?

is dat zo verschillend in NL??
(denk toch dat je vandaar bent als je nu over school bezig bent )

huiswerk begeleiding sucks.

amen

Heb ik een Deja-Vu of heeft Ken08 zo’n Topic ook al eens geplaatst?
GRTZ vannuit het zonnige Antwerpen

Gelukkig ben ik al afgestudeerd en hou ik nu lekker vakantie tot september. Dan weer fijn naar de UvA . O ja, en een beetje hier en daar werken, want het geld moet toch binnenstromen op een of ander manier.

nee, geen vakantie hiero nu. Over 3 weken zit ik in Ierland

jojk… veel van je postings vind ik crap
maar ditmaal ben ik het glansrijk met je eens
ik heb daar ook last van

Ja, school, pretty boring is het niet, ik spreek uit ondervinding en als je dan nog zo van die kut leerkrachten hebt die examens afspreken voor na de paasvakantie dan heb je wel een mooie paashaas. Ene die de buizen komt brengen

Maar ja na regen komt zonneschijn, nog 24 dagen les na de paasvakantie en nog ff grote examens maken, en dan hebben we grote vakantie en dat brengt dan weer zijn voordelen mee.

Maar ja men is nu in de jeugd van zijn leven, en men wil nu van het leven profiteren. Ik zou zeggen neem van allebei.
Het is niet altijd even leuk. Maar ja, wat kan je er aan veranderen, niet veel!Toch?

Let cdfreaks be your destiny

En ondertussen bij de leerkrachten zou ik niet rouwig om zijn. Maar ja, zij doen hun werk ook maar.

Zeg JOJK hoe doe jij dat met dat vlammend mapje ?
Mattel007 Hoe doe jij dat met die bewegende ventjes ?
En hoe voeg je een prent toe ?

vlammend mapje: meer dan 15 replies op je topic: HOT TOPIC

Zeg TheDuke, waarom vind je het merendeel vcan mij postings saai? Volgens mijn weten is een msgboard voor discussies en volgens mij slaag ik daar aardig in die te starten? ( correct me if I’m wrong/verbeter me als je vind dat dat niet zo is )

en nu nog ff uitleggen hoe je die bewegende mannetjes moet doen!!!

of moet je dan weer 10kilometer code in gaan typen!!!

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>code:</font><HR><pre>

laat de spaties weg tussen de url van image en de code tussen vierkante haken

TIP: druk edit om te zien hoe het gedaan is !!  [img]http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/wink.gif[/img]