School probleem!

vbimport

School probleem !
ik zit dus in men laatste jaar (6de) middelbaar
ik heb een waarschuwing meegekregen van in het 5de jaar voor het vak wiskunde !

Nu men eerste trimester wiskunde resultaat was : 33 procent
2de trimester = 25 procent :frowning:

Nu dacht ik in men eigen :
een jaartje blijven zitten da geeft niet …
Nu zeggen ze het volgende :
Men richting veranderd volgend jaar !
ik volg nu elektronica … en volgend jaar gaat dat electronica elektriciteit noemen !!!
dus als ik blijf zitten moet ik terug naar het 5de jaar !!! omdat ik te weinig elektriciteit heb gekregen .

ze gaan volgens mij wat milder zijn in de deliberaties denk ik ? zou ik er nog voor gaan ? voor erdoor te zijn ?
of de leraars hun auto ff afbreken enzo ? en ermee kappen ?

nou; als ge op al u andere vakken goed hebt, en een goeie student zijt en regelmatige resultaten neerzet, dan heb je grote kans dat je ze delibereren, anders kan jet vergeten. Enneh zonder diploma komt de tegenwoordig nergens meer aan de bak, dus zou’k proberen, deze trimester der door te geraken dan zien ze da ge van goeie wil zijt, en dan zullen ze u niet zo snel laten blijve zitten

ja da dacht ik ook mattel
maar men andere hoofdvakken :
eerste trimester was ook niet zo vet :
allemaal 40 procent !
en bijvakken (blokvakken , vanbuiten leren) da was wel goed , want vanbuiten leren is easy
maar hoofdvakken is wiskunde enzo en dat haat ik :frowning:

Originally posted by ken08
[B]dus als ik blijf zitten moet ik terug naar het 5de jaar !!! omdat ik te weinig elektriciteit heb gekregen .

ze [/B]

geen probleem toch ? steek gewoon je vingers in het stopcontact :slight_smile:

hmm je zit wel in de probs is het niet? Eerst met die brommer nu dit. Kan er nog wat bij?

suc6 iig

ken08 ga ervoor joung
je kan et, je gaat et maken zeker weten
anders misschien een klein gedichtje
moest et helpen

De steun die je krijgt
is zeker welgemeend
de kracht die dan stijgt
jij veel waarde aan claimt

Het medeleven op webgek
is eerlijk en oprecht
het is een veilige stek
waar jij nu waarde aan hecht

ken ik zal proberen een echte kameraad voor je te zijn.
Hoe moeilijk je het ook zal hebben, ik zal altijd een reactie geven .
Een bemoedigend woord of een steuntje in de rug. vaak zitten ze in de kleinste dingen. Je geeft mij altijd veel steun, dus wil ik ook proberen om een steun voor jou te zijn. Iedereen moet de kans krijgen om
zijn hart te luchten bij kameraden. Sterkte ken
maak er wat van ga er voor

grtzz carlo
you know me

hmm ik had toendertijd ook met zoiets gezeten maar ze kunnen jou niet zomaar van opleiding laten veranderen alleen zat ik toen in een klasje van ongeveer 10 zitterblijvers.

Als je naar het andere structuur gaat zou je in feite alles opnieuw moeten doen.

Maar je zou je er niet zo druk om moeten maken want waarschijnlijk hou jij je oude leerstruktuur en krijg je lessen gewoon lessen alleen dan gemixed met verschillende leerjaren. Zo kan het dus voorkomen dat je dan weer met zeg maar 3e jaars zit en dan met 4e jaars studenten.

In iedergeval zo was het bij ons opgelost.

Tis nmelijk zo je kan je opliding gewoon afmaken zolang je het binnen de maximale tijd die ervoor staat. Dus ik zou gewoon doorgaan als ik jouw was.

Originally posted by psyduck
[B]
Maar je zou je er niet zo druk om moeten maken want waarschijnlijk hou jij je oude leerstruktuur en krijg je lessen gewoon lessen alleen dan gemixed met verschillende leerjaren. Zo kan het dus voorkomen dat je dan weer met zeg maar 3e jaars zit en dan met 4e jaars studenten.

In iedergeval zo was het bij ons opgelost.

[/B]

ja was op mijn oude havo idd ook zo
natuurkunde werd toen het jaar na ons
op een andere manier gegeven maar de zittenblijvers
kwamen speciaal voor natuurkunde in een aparte
klas oude stijl…

Dit probleem vraagt om een drastische oplossing. Doe het op zijn Amerikaans. Neem een gun mee naar school. Storm de school binnen tijdens de deliberaties. Dan zitten alle leraars bij elkaar (meestal vindt daar een orgie plaats) en kan je ze makkelijk onder schot houden. Vergeet niet alles te filmen. Dwing hen een contract te ondertekenen dat je toelaat om naar het volgende jaar over te gaan. Intussen zal de federale politie ( de rijkswacht ) wel aangekomen zijn. Bel hen op je GSM en eis als losgeld je brommer, wa Braziliaans geld een enkel kaartje naar Brazilië. Ga langs de achterdeur ( dit verwacht de politie toch niet) de school uit en neem een leraar mee als gijzelaar. Aangezien je brommer 80 per uur haalt moet je voor de rijkswacht in Zaventem kunnen geraken. Indien dit te traag gaat gooi de leraar van de brommer en gebruik je geweer twee keer. Indien de rit te snel gaat stop nog even bij de Quik of de panos en pak een broodje of iets anders voor de lange vlucht. Vergeet nie alles te filmen. Als er geen stakingen zijn dan ben je voor je het weet in Rio. Daar verkoop je je video aan een reality show voor grof geld en je schrijft een boek over je ontsnapping en verkoopt het weer voor harde valuta. Voor je het weet lig op een mooi strand met een bruine schoonheid naast je…
En je leeft nog lang en gelukkig
Je kan natuurlijk ook de moeilijke oplossing nemen en blokken tot je erbij neervalt
In elk geval suc6
Stuur me een kaartje vanuit Rio
Greetz Cum-a-lot

Originally posted by Mattel007
… Enneh zonder diploma komt de tegenwoordig nergens meer aan de bak, …

Dat dacht je maar ! Ben zelf ook aan de slag nu als Autocad Tekenaar. Heb ondertussen al enkele deftige aanbiedingen op zak en ik verdien al een aardig loon. Aan de andere kant moet ik wel toegeven dat ik een diploma ASO (België) heb, maar mijn hogere studies (Industriële Wetenschappen) heb ik nooit af gemaakt. Gewoon omdat ik het beu was om in vastgestelde periodes te moeten studeren voor examens die ook weer op voorhand waren vastgelegd. Op dat vlak zie ik iets meer heil in het Nederlandse systeem van examineren.

Toch raad ik je aan om je best te doen. Als leraars zien dat je inzet hebt, verhoogt dit meteen je slaagkansen en ook bij de deliberatie is dit meestal een doorslaggevend argument.

Ik mis hier iets>>pedagogisch en wetenschappelijk onderbouwde verhandeling van Da_Taxman…

Koop ze gewoon om misschien helpt het!!! Maar dan moet je het wel slim doen!!! Dat je er wel voordeel uithaal want anders heb je er nog niks aan.

Misschien niet zo’n goed idee maar wel een leuke optie!! Van een student word aan de dacht van vandaag steeds meer gevraagd. Waar zijn die goeie tijd en van vroeger gebleven.

Ik zie zon af en toe zon reply van Als je een goede student bent dan lukt het je gemakkelijk enzo…

Maar doordat hij (waarschijnlijk) geen goede student is zit hij juist in de probs.

Schiet minister van onderwijs af…

Originally posted by vipken
[B]

Dat dacht je maar ! Ben zelf ook aan de slag nu als Autocad Tekenaar. Heb ondertussen al enkele deftige aanbiedingen op zak en ik verdien al een aardig loon. Aan de andere kant moet ik wel toegeven dat ik een diploma ASO (België) heb, maar mijn hogere studies (Industriële Wetenschappen) heb ik nooit af gemaakt. Gewoon omdat ik het beu was om in vastgestelde periodes te moeten studeren voor examens die ook weer op voorhand waren vastgelegd. Op dat vlak zie ik iets meer heil in het Nederlandse systeem van examineren.

Toch raad ik je aan om je best te doen. Als leraars zien dat je inzet hebt, verhoogt dit meteen je slaagkansen en ook bij de deliberatie is dit meestal een doorslaggevend argument. [/B]

op enkele uitzonderingen na;)

Beter afmaken! Als je nu beslist dat je toch geen ruk meer gaat uitvoeren dan ga je alleen maar beetje slap zitten posten om je tijd te verdoen! :wink: haha!!

Ik zit in 't 5de jaar ASO en in het 1ste trimester had ik ook probs met wiskunde, ik had 47,5% in de 6 uur en ik ben dan maar veranderd naar de 4 uur wiskunde :slight_smile:

Nu haal ik 84% :):):slight_smile:

spijtig moet je 5 & 6 dezelfde richting doen en is zoiets nie mogelijk in 't 6de :frowning:

Ik ben op tijd veranderd iig :slight_smile: