Schokkend nieuws!

vbimport

Crazy is een vrouwelijke cdfreaker!!

wilma heeft competitie

Nu is het wachten nog op een CD Freaks huwelijk…

EEEEEEEEEEEEK

Kan dat zomaar?

Ach wat maakt het uit, iedereen is gelijk in zekere zin. We gaan allemaal dood, als we ons in de vingers snijden bloeden we allemaal rood bloed en we betalen allemaal belasting (only two things sure in life, death and taxes )

Da_Taxman

Hoe zit het met Blauw bloed dan ???
Toen ik mij sneed in mijn poot door een verkeerde sprong kwam er blauw bloed uit !

deKIKker

Lol ff ter verduidelijking: we hebben 2 pc’s in huis Crazy is de inlog naam van mijn man was het een beetje zat dat hij 22 uur per dag achter de pc zat en ik heb net zolang gezocht tot ik er ook op kon komen en bij deze gelukt lololololol…
ideeen voor een eigen inlog voor mij???
En kan dit wel met 1 ip adress? met 2 inlog namen?
O boy wat zal die gek opkijken als ie uit de nachtdienst komt.lolololol
groetjes van crazyin?

Twee loginnamen per IP adres is niet tegen de regels, er zijn er hier meer die twee of meer namen aanhouden (sommige zelfs voor een en dezelfde persoon meerdere namen).

Misschien ‘gekkie’ als naam, de Nederlandse versie voor ‘Crazy’, met een speels tintje eraan…

Moet je alleen rekening houden dat de gegevens opgeslagen kunnen worden in een cookie en dat je daardoor even moet opletten als je een bericht achterlaat welke gegevens gebruikt zijn (of cookies helemaal uitschakelen).

Da_Taxman

hmm geen huwelijk dom…maar wel een echtscheiding…als ik dit zo lees.

Ik zal maar zo zeggen: hoe meer vrouwen, hoe meer vreugde… Ehm, had ik denk ik beter niet zo kunnen zeggen, dus vat het niet verkeerd op. Jullie weten wat ik bedoel met die opmerking…

enne RNG nogmaals, dom, dommi je kent hem toch wel goed he…

jah is voor intimie he’ (onder ons hij kan echt goed hengelen hoor!)