Scherm schakelt uit!

vbimport

heb ook iets vaags!!!
als ik naar www.internetcollege.nl gaat. Dan schakelt mijn scherm uit!!!

hoe kan ik dat dan weer oplossen als ik de On/off button weer indrukt en uitdrukt gebeurdt er voor de rest niets!!!

het ligt ook niet aan dat x gebeuren mijn veiligheid staat hoog in internetexplorer en ik heb altijd een trojan scanner aan staan en een firewall lockdown en blackice defender!!! dus hoe kan dit nou weer!!!

Niks aan de hand met deze site, en mijn scherm doet ook niks raars dus zal wel iets anders aan de hand zijn.

Greetings:

IceCOOL

Er is een leraren beveiling op internetcollege gedaan… is je pa soms leraar

mischien moet je wel ff een nieuw beeldscherm hebben dan heb je mischien wel geen problemen meer

Misschien moet je eens alles uitzetten.
Dat wil ook wel eens helpen.
Met Atguard (bijv) kan je ook niet op alle site’s komen.
Probeer maar eens ff alles uit te zetten en probeer dan eens opnieuw??

En laat je niet wijs maken ( 1082 B.) voor een nieuwe monitor. Maar dat begreep je zelf natuurlijk ook wel.

GrtZZ mrDJ http://turn.to/psxhome

Kan wel door de beveileging komen. Dat er dingen opstaan die je niet mag zien en dus je monitor uit schakelt

Misschien zeg ik iets stoms…maar zou het geen beveiliging van je grafische kaart zijn…te hoge resolutie, of zoiets??

denk je nou echt zelf dat iemand een beveiliging kan maken waarbij je beeldscherm uitzet omdat je leeraar bent???
1 - Hoe weet hij dat je leraar bent???
2 - Je kan toch ook dan via een andere pc binnenkomen
3 - Waarom zouden ze dat doen?? omdat er wat werkstukken enzo instaan??? Nou dat is wel errug raar…
een te hoge resolutie lijkt me ook onwaarschijnlijk, want dan zou hij het nooit hebben gedaan (bij opstarten windows al niet) dus volgens mij loopt hij jullie gewoon te neppen