Scheiding tussen serieus en onzin en dan nog onzin in SQ&A

vbimport

Het is iets wat eigenlijk niet eens de energie waard is om op te reageren, maar dit moet me toch van het hart.

Is er keurig een scheiding aangebracht tussen onzin en serieuze topics, wordt daar nog allerlei onzin gepost in SQ&A.

Als deze topics nu gelijk verplaatst werden was het iets minder, maar je mag van de Admin niet verwachten dat ze 24/7 alles in degaten houden. Je mag toch ook wat zinnigheid van de bezoekers verwachten.

Doordat er dan ook nog mensen zijn die op die onzintopics blijven reageren, danwel door hun ongenoegen te uiten ofwel om zinloos mee te emmeren, blijft de topic hoog in de lijst staan en lokt nog meer reacties uit.

Ik houd ook wel van een onzin topic op zijn tijd, maar houd dat alsjeblieft op het juiste forum: “Dutch: General Chat”.

En DAT moest ik nu even kwijt

Da_Taxman

Tja da is allemaal waar wa da ge daar allemaal zegt
ze reageren er gewoon meer en meeer op en de topic blijft vanbovenstaan
Tja dienen pokemon heeft het met zijn verjaardags feestje zelfs op 25 replies kunnen zetten da is nie niks voor zo nen onzin

Hier heb ik verder niets aan toe te voegen.

hier sta ik volkomen achter Da_Taxman
ik hou ook wel van een lolletje maar ik reageer gewoon niet op die flauwekul hier bij Serious Questions & Answers.

en dat niet alleen : een paar man die onder meerdere namen hier de boel zitten te verzieken zijn niet de moeite waard om op te reageren.

het zijn gewoon een stelletje naapers.

Ik weet het, ik doe ook vrolijk mee, maar als je normaal zoiets in de Q&A had geplaatst werd het topic gesloten…nu kicken die admin’s er ook op !

Da_Taxman for president !?

er staat op het moment iets te veel crap in serious q&a
ik ben al flink aan het closen geweest…

Kan er ook tegenwoordig niet naar de leeftijd gevraagd worden als iemand zich aanmeld? (bijv. pokemon enz.)

Misschien is het verstandig om iemand eerst op het General chat toe te laten en als die zich daar goed gedraagd dan mag ie hier ook z’n tropic plaatsen.

voor derest ben ik het helemaal met Da_Taxman eens ik zit me kapot te ergen aan die eikels die hier de boel lopen te verzieken

The MAzTER

Ben inmiddels ook weer van de partij…ik voorspelde al (ja dommi heb je gewaarschuwd) dat het een bende zou worden in het weekend.

want het weekend is heilig bij mij…dan wil ik pillen slikken en zuipe en party timen.

en nou zit ik met een dikke kater allemaal topics te closen!

bah.

door de weeks is het niet zo’n troep, heb ik dus meer tijd…

leeftijd is niets he, iemand van 5 vult bv 20 in en gepasseerd

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Redneck:
leeftijd is niets he, iemand van 5 vult bv 20 in en gepasseerd<HR></BLOCKQUOTE>

Je meent het! maar als je z’n hobby ook vraagd (geen computerren) en hij vuld pokemon kaarten sparen in dan weet je genoeg

Wat ook gedaan kan worden is een black-list maken van diegene die lopen te klote met daarop hun ip adres en @-mail adres, ook als ze hem niet openbaar gemaakt hebben er op te zetten, kunnen de members die ze zat zijn ze zelf terug pakken (aangezien ik nog wat troep heb voor zulke etterventjes).

The MAzTER

gaan we dus eigenlijk onrechtstreeks naaar een fxp board?

houden ook mooie blacklist bij moet je maar es het admin forum daar bekijken op axis djeezes wat een soortgelijk als poke er rond lopen , je zou verschieten, alle admins van boards hebben daar es hunne list gepost wow verschiete van, als ge denkt dat dees 4/5 erg zijn niet teveel daar komen dan

Ik ben het met Taxman eens,en wat the mazter schrijft zit ook wat in.

Misschien is er een simpele manier om bij bv 50 serieuze postings toegelaten te worden in het S Q&A forum ?

misschien is het een goed idee de discussie op gang te brengen hoe dat zou moeten.
After all er zijn er genoeg die cd freaks (serieus)een warm hart toe dragen.

mu_zik !

ps. ben je naar 4 elements geweest RNG ?

misschien iemand aanstellen als extra moderator voor serious Q&A ?

ja, dat zal wel de oplossing zijn !!

Extra Moderator heeft alleen zin als het iemand is die regelmatig op dit forum te vinden is en geen 100% overlap heeft met wanneer de admins aanwezig zijn.

Om Dutch: SQ&A nu een gesloten forum te maken is ook niet de bedoeling, mensen moeten wel hier een vraag kunnen stellen, ook als ze net geregistreerd hebben (misschien wel speciaal voor die vraag).

Ik denk dat het een kwestie is van het iets strenger ‘enforcen’ van de regels is (maar ook niet te streng, anders wordt het weer te serieus en dat is ook niet leuk).

Maar het is wel goed om te lezen dat er meer mensen zo over denken.

Da_Taxman

euh ik weet nie
ik wil nie aandringen of zo
maar ik heb altijd al graag admin geweest hoor.Als er iemand admin moet worden is het redneck da taxman en ik hoor er ook wel een beetje bij denk ik??
ik weet nie is redneck al een admin?
het doet er nie toe
maar ik wou even kwijt dat ik wel een admin wil zijn,ik denk wel dat ik serieus wat tijd in dit forum steek en dat ik wel normaal doe
het is gewoon een voorstel he

Mu_zik : nee ben ik niet geweest, jij wel?

The_duke & Da_taxman:

Dan zou ik pleiten voor een weekend moderater, want normaliter kunnen wij (ik wel) het makkelijk aan, alleen weekends is het moeilijker (stappen en slikken enzo he)

grtz
R-N

heel goed

Ik heb misschien wel een oplossing.
Ik weet niet of het zo al werkt maar als
jullie nou eens iedereen die zich wil registreren verplichten hun emailadres op te geven. Als iemand dan gewoon gigantische bullshit zit te emmeren dan kunnen jullie hem
eerst een mail sturen ter waarschuwing en
als hij/zij dan nog zit te kloten hem/haar
er gewoon vanaf kegelen.

Weet niet of dit een goed idee is (zal wel veel werk zijn (om dit te doen) maar misschien is het wel een oplossing ??

greetz,

Tha Sentinel