Scanner

vbimport

ik krijg mijn scanner hp 5200 c niet werkende. ikheb windows xp prof.op mijn pc geinstalleerd.onder windows 95,98 en ME doet de scanner het wel. ik heb mijn printer hp 815 c aangesloten met usb op mijn pc en werkt perfect.scanner via mijn printer aangesloten (paralel) werkt niet, scanner aangesloten met usb op de pc werkt niet, alle oude software van de scanner met confuguratiescherm/software/verwijderen; verwijderd, nieuwe software van de hp side (sj662du voor xp) gedownload en geinstalleerd werkt nog niet.snoeren en poorten zijn goed omdat andere apparatuur het met deze snoeren en poorten het wel doen .een probleem dus, wie weet een oplossing hier voor?

Hmm volgens Microsoft moet de scanner gewoon herkend worden in windows xp zonder ook maar enige extra drivers.

Misschien kun je via Windows Update betere drivers vinden.

Je schijnt eerst de drivers te moeten installeren voordat je de boel zelf aansluit… Dus eerst de drivers installen en dan de apparaten aansluiten en opstarten… Ik heb dit zelg gehad met de scanner 4400 van HP en een HP Printer 960 beide op usb aangesloten. Toen ik alles tegelijk had aangesloten (onder win. prof. XP) en de drivers daarna had geinstalled dan deed één van de twee het niet… Dus vandaar deze oplossing want bij werkten ze na deze installatie wel goed. Typisch iets voor HP…

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Greetings from here,

F.K.