SBS6 reportage 3VO

Gezien, Gehoord de heer Woudenberg reed te hard maar hij mocht dit want er reed iemand achter hem met een camera in de auto…
Deze man moet toch zijn rijbewijs inleveren lijkt mij…

Stuur ze maar een mailtje info@3vo.nl en zet er in wat je er van vindt…

lees dt ook eens
13 december 2001

Bestuursreactie in verband met de SBS6 reportage

Voor het SBS6-televisieprogramma van Peter R. de Vries op donderdag 13 december zijn er met een verborgen camera opnames gemaakt van het verkeersgedrag van de woordvoerder van 3VO, Bert Woudenberg. Daarbij is een aantal behoorlijke snelheidsovertredingen op de autosnelweg geconstateerd.
Op 25 oktober had onze woordvoerder het vermoeden dat hij vanaf zijn huisadres door onbekenden werd gevolgd. Om vast te stellen of zijn vermoeden juist was, heeft de woordvoerder wisselende snelheden aangehouden, waarbij ook snelheidslimieten zijn overschreden. De hinderlijke manoeuvres van de achtervolgers, gaven hem een bedreigend, gespannen en gejaagd gevoel.

Toen de achtervolging op 1 november op een uiterst vervelende wijze opnieuw plaatsvond, besloot hij hiervan melding te doen bij het regionaal politiekorps Hollands Midden. Hij heeft over beide achtervolgingsacties en zijn eigen verkeersgedrag mondelinge en schriftelijke verklaringen afgegeven, voorzien van kentekens van de verschillende volgauto’s. Op basis van deze gegevens heeft de politie informatie ingewonnen en een oriënterend onderzoek ingesteld.

Het bestuur en de directie van 3VO vinden het verkeersgedrag van de woordvoerder als directe reactie op de achtervolgingen weliswaar begrijpelijk, maar kunnen het uiteraard niet goedkeuren dat hij daarbij de maximumsnelheden ernstig heeft overschreden. 3VO is van mening dat de woordvoerder niet adequaat heeft gereageerd op het voorval. 3VO vindt dat er geen enkel excuus is die overtredingen in het verkeer rechtvaardigt.
De gebeurtenissen vormen echter, gezien de uitzonderlijke omstandigheden, geen reden het vertrouwen in de 3VO-woordvoerder op te zeggen.

Rijbewijs inleveren…

vogelvrij verklaren

/me kreeg vorige week 465 boete…geflitst:(

Niet deze vent ze rijbewijs afpakken, maar iedereen ze rijbewijs truggeven die ooit is opgepakt :slight_smile:

Originally posted by jpschadde
Niet deze vent ze rijbewijs afpakken, maar iedereen ze rijbewijs truggeven die ooit is opgepakt :slight_smile:

Alleen de mensen dan die te hard hebben gereden, niet degene die met een slok te veel op achter het stuur gingen zitten…

Dat bedoelde ik ook… …sorryz voor het ongemak :smiley:

Oké dan…:smiley: :smiley: :smiley:

We wijken wat af van het onderwerp!

Die vuile klootzak rijdt over de 140 waar je 70 mag rijden. Ongestraft!!! en vervolgens verzint hij en zijn bandieten bij 3VO weer van die geile voorstellen ter verbetering van de veiligheid. HAHAHA, laat me niet lachen. Zielig ventje overigens. Als het een echte vent was zou die toegeven dat die te hard gereden had. Daar had ik nog enig respect voor gehad. Niet zoals die nu deed. BAH. Mieserig mannetje hoor!!!
En dan dat antwoord over die vieze honden van de KLPD. Hoe verzint die het. Plots werden de hardrijders mobiele controleurs. hahaha. T’is eigenlijk te triest om er om te lachen.
Ik ben zelf al aantal malen bekeurd door dit soort lullo’s om snelheidsovertredingen van rond de 8 kilometer. Waar lul je over.
AFSCHIETEN!!! Dat corrupte zooitje!!!

Originally posted by HellRaiser
[B]We wijken wat af van het onderwerp!

Die vuile klootzak rijdt over de 140 waar je 70 mag rijden. Ongestraft!!! en vervolgens verzint hij en zijn bandieten bij 3VO weer van die geile voorstellen ter verbetering van de veiligheid. HAHAHA, laat me niet lachen. Zielig ventje overigens. Als het een echte vent was zou die toegeven dat die te hard gereden had. Daar had ik nog enig respect voor gehad. Niet zoals die nu deed. BAH. Mieserig mannetje hoor!!!
En dan dat antwoord over die vieze honden van de KLPD. Hoe verzint die het. Plots werden de hardrijders mobiele controleurs. hahaha. T’is eigenlijk te triest om er om te lachen.
Ik ben zelf al aantal malen bekeurd door dit soort lullo’s om snelheidsovertredingen van rond de 8 kilometer. Waar lul je over.
AFSCHIETEN!!! Dat corrupte zooitje!!! [/B]

1 keer raden wat " vogelvrij verklaren" betekent

euh… …kill m :slight_smile: ?

03 januari 2002

Bert Woudenberg niet langer 3VO-woordvoerder

Bert Woudenberg is per direct van zijn functie als woordvoerder en lobbyist van de Verkeers Veiligheids Organisatie 3VO ontheven. Bestuur en directie van 3VO hebben hiertoe in een extra bestuursvergadering besloten. Aanleiding voor dit besluit is de SBS6-uitzending van Peter R. de Vries op 13 december 2001, waarin ernstige verkeersovertredingen van de 3VO-woordvoerder te zien waren. Het betrof onder andere een grove overtreding van de maximumsnelheid bij wegwerkzaamheden met 72 km/uur. Dit druist zo in tegen de visie van 3VO, dat bestuur en directie menen geen andere keuze meer te hebben.
Woudenberg was enkele malen vanaf zijn huisadres gevolgd door een camerateam van Peter R. de Vries. De achtervolging was Woudenberg zo op zijn zenuwen gaan werken, dat hij het team enkele malen van zich af trachtte te schudden, zonder oog te hebben voor de verkeersveiligheid.

De ernst van de situatie voor 3VO werd het bestuur en de directie overigens pas duidelijk na het zien van de beelden. Aanvankelijk had het bestuur als goed werkgever - en afgaand op zijn mondelinge toelichting - Woudenberg nog in bescherming genomen, maar toen had het de beelden nog niet gezien. 3VO zal zich verder beraden over Bert Woudenberg.

Zo hij is weg …

Eindelijk…

Maar een bekeuring zal ie zeker niet krijgen…

Hahahahahahaha
Gerechtigheid bestaat nog (soms dan).

Zet die lul maar achter een schoonmaak karretje. Kan die zo hard die wil door de 3VO gangen scheuren!!! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik vindt dat hij bij Peter R De Vries in een uitzending zijn rijbewijs inlevert .En een geld bedrag op een rekening van een goed doel stort. Naar alles wat er gebeurt is , is dit toch het minste wat hij nu nog kan doen …
:wink: