Sateliet ontvanger vraagje

vbimport

Hallo iedereen,

Na heel het web afgezocht te hebben naar info, kwam ik hier uit. Ik ben dus nieuw hier en vind het een duidelijke site. :bow:

Mijn probleem:

Ik heb een sateliet ontvanger van het merk en type; lemon 030-ci. Ik zoek hier een kaart voor, waar ik alles dus mee kan zien, canal + etc.

Hoe werkt dit? en kan dit gerealiseerd worden? Overal hoor ik van wel, maar ik snap er niks van.

Nou alvast bedankt.

Groetjes,

Dezeta :wink:

Welkom aan boord!

Om zender als Canal+ te ontvangen heb je een kaart nodig, een zogenaamde β€œSmartCard”. Ik citeer vanaf http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=114&t=Wat%20heeft%20u%20nodig:

1. Smartcard
    De smartcard regelt de rechten voor uw programmapakketten, bijvoorbeeld welke extra themapakketten u kunt ontvangen. Veelal wordt de smartcard meegeleverd bij de ontvanger en anders kunt u deze aanschaffen bij een CANALDIGITAAL-dealer.

Met andere woorden: snel naar de winkel :slight_smile:

de kaartjes die je bedoelt kon je meestal wel kopen bij de winkel waar je apparatuur kocht voor een kleine 25 euro alleen zijn deze niet meer verkrijgbaar met canel + ze hebben sinds een jaar of misschien al 2 een nieuw beveiliging op het signaal staan waardoor het kijken van canel + en ik geloof ook andere kanalen niet meer mogelijk is via deze smart kaartjes

nu heb ik gehoord dat er wel mogelijkheden zijn om toch canel + te bekijken door middel dat mensen hun gekochte canel + kaart en versatel kaart sharen op internet doormiddel van een decoder met ethernet aansluiting hoe dit exact wertk weet ik niet maar misschien kan je hier eens wat op zoeken

Thanks mensen!

Ik ben echt totaal nieuw met schotels etc. Maar ik wilde eerst een mr.zap box aanschaffen met zo n gekraakt kaartje enzo. Nu schijnt het zo te zijn dat die boxen eruit gaat.

Het heerlijke van die boxen was dat je er van alles op had, arrivo, cinenova en nog wat andere zaken. Ik dacht dus dat dat met de schotel het zelfde was.

Maar als ik het goed begrijp is de enige manier om canal + en alle zenders te unlocken, een kaart in de winkel kopen.? :frowning:

Hoop dat er nog andere oplossingen zijn.

Groetjes,

Dezeta

Jij snapt het helemaal :clap: :clap:

voor de echte freaks: www.sat4all.com
de beste site voor dit soort vragen!

succes!

p.s. je kan ook een dreambox kopen en gaan card sharen.