Samsung A 300

vbimport

Hoi staat er errgens op internet software voor deze telefoon?? zo ja zouden jullie me dan de url willen geven??

gr JAP

Je kan het hier proberen.

Originally posted by Wookie
Je kan het hier proberen.
Nope staat nix.
Kijk hier maar ff:
Link 1
Link 2

L8r…

de software op de site van link 1 kan je waarschijnlijk ook gebruiken voor je A300. Omdat er alleen maar staat voor A100/A110. Ik heb hem zelf ook de A300 en ga de software van het weekend ff tryen…:wink:

Heb nu zelfs software voor A300 gevonden!!!
Check hierzo ff. (Goh…bij samsung Hehehehe) :wink:
Proggie heet trouwens EasyGSM 2000 (Voor A300/A400)
A400 is voor de vrouwen. Zit zo’n calculator by wanneer ze ongesteld moeten worden.:o

Originally posted by King Dingeling
Heb nu zelfs software voor A300 gevonden!!!
Check hierzo ff. (Goh…bij samsung Hehehehe) :wink:
Proggie heet trouwens EasyGSM 2000 (Voor A300/A400)
A400 is voor de vrouwen. Zit zo’n calculator by wanneer ze ongesteld moeten worden.:o

hahaha kewl…moet ik ook hebben zon calc…weet ik wanneer men vrouwtje ongesteld is…:stuck_out_tongue:

ok, really stupid question misschien, maar ehm, wat kan je met die software doen van de links die jullie aangeven?

zoals ook al in een andere topic staat van mij wil ik onwijs graag die nieuwe samsung hebben, enige punt van twijfel bij mij is nog dat hij niet trilt als er een sms binnenkomt (vind ik handig) kan ik dat aanzetten met die software!? (of op andere wijze?)

thnkz people

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]ok, really stupid question misschien, maar ehm, wat kan je met die software doen van de links die jullie aangeven?

zoals ook al in een andere topic staat van mij wil ik onwijs graag die nieuwe samsung hebben, enige punt van twijfel bij mij is nog dat hij niet trilt als er een sms binnenkomt (vind ik handig) kan ik dat aanzetten met die software!? (of op andere wijze?)

thnkz people

ONE [/B]

ik neem aan dat je met die software de gebruikelijke dingen kan managen…zoals telefoonboek van sim en mob uitlezen en logo’s beltonen en andere standaard shit…maar of je met die software een trilfunctie kunt enablen die niet standaard is denk ik eerlijk gezegd niet.
Anders hadden ze die optie ook wel in het telefoonmenu opgenomen.

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-][/i]
[b]ok, really stupid question misschien, maar ehm, wat kan je met die software doen van de links die jullie aangeven?

thnkz people

ONE[/b]

Omdat ik deze zelf ook heb ff een korte uitleg over software. Ik heb deze het weekend ff geprobeerd via Infra Red

1. Beheer van Telefoonboek (Op SIM, Phone en PC)
  2. Beheer van SMS (Op SIM en PC)
  3. Beheer Agenda (Op PHONE en PC)
  4. Beheer van Oproepen (Gemiste, Ontvangen en Gevoerde)
  5. Melodie Bewerken.

PC wil zeggen. Je kan alles naar je PC kopieeren daar bewerken en weer terug kopieeren. Je kan alles van de SIM en PHONE halen. Je kan ook on the fly bewerken van SIM en Phone. Als je alles ophaalt naar PC kan je ook nog eens alles offline bewerken om daarna alles naar je Phone te zenden. :slight_smile:

Instellingen wijzigen van je telefoon gaat niet via deze software. Ik heb hier nog geen software voor gevonden. Dus dat mot je nog ff met het handje doen.
Trilfunctie met SMS zit er niet op. correct me if i’m wrong. Wil het anders grag weten! :slight_smile: