Samenleggen voor geregistreerde clonecd?

vbimport

Ik heb ook belangstelling. Is er al nagedacht hoe dit praktisch opgelost gaat worden, dus hoe het gaat met de pegels?
Verder moet het natuurlijk ook niet zo zijn dat het serienummer ‘toevallig’ in omloop wordt gebracht, doordat iemand het aan z’n vriend/vriendin, broer/zus, oom/tante etc. heeft gegeven.

'k weet niet of het mogelijk is maar moesten we nu eens met een paar mensen samenleggen, bv 20 man, dan moet iedereen maar 100 fr betalen. Draaien dan altijd de laatste versie en krijgen de laatste updates. Diegene die geregistreerd is moet dan wel de updates telkens doorsturen naar de anderen. De goede serienummers worden niet meer verspreid en de cracks zorgen dikwijls voor problemen. Misschien iemand geïnteresseerd?

greetings
scooby2

ja ik wel eigenlijk hoor
voor mij goe
kben nu al een week op zoek naar de serial van clone cd 2333 en nog altijd nie gevonden !

[This message has been edited by ken08 (edited 03 June 2000).]

Perfect idee ik doe ook mee

Shadowman

Super idee en de kosten zijn maar 5,5 gld en hier voor doe ik mee, ps mail me ff hoe je de betalling wil regelen

Greetings:

IceCOOL

Kijk dit is nou een goed idee ik weet niet wat Clone cd kost (iemand?)maar als je dit doet met een klein en (vertrouwt)groepje heb je inderdaad gewoon altijd de nieuwste versie zonder gedoe.
Meer ideeen voor zo’n opzet ??

Als het kan wil ik ook wel effe meedoen…

mail me maar
tommied@superweb.nl

hier nog een vrijwilliger

vanzelsprekend doe ik mee
laat maar iets horen
poorhaas@hotmail.com

om het geld te verzamelen en door te storten is het geen probleem, via homebanking kan je veel doen hé inderdaad, iedereen moet dan wel zijn serienummer voor zich houden en NIET doorgeven, anders zijn we eraan voor de moeite ! Als jullie mij voldoende “vertrouwen” wil ik het gerust op mij nemen. tja, een beetje vertrouwen zal er wel bij te kijken komen daar we geen van allen elkaar kennen via reallife. Mensen die hier verder willen mee doen, stuur een mail naar
geertvdb@hotmail.com
is er iemand anders die het op zich wil nemen, mij ook goed.

greetings
scooby2

Ja kledes, www.geocities.com/ken08sperminator --> APPS --> Clonecd --> programma zelf en serial !!!

hmmmm, mooi idee maar ik blijf erbuiten sorry

heb CloneCD niet nodig en doe niet graag zulke zaakjes, niet slecht bedoelt hoor maar a bit untrustfull

Geert,

Ik doe ook mee hoor laat iets weten via ICQ
WAT HEB JIJ ALTIJD VAN DIE GOEIE GEDACHTEN !
gelijk van wat laat maar iets horen.

Patje

ga eens naar www.geocities.com/ken08sperminator

Ik doe ook mee

Ik doe ook mee

mail me maar
tajinder@wxs.nl

Dit is de werkende Key van CloneCD 2.3.3.3
Name:
America Online
Key:
10AEFB80363327A986C35EE3F3DF2CB5
038E80511D33ED37C680C976703E07BE
B10F8722D4A323E6E44A04CA5F4BE8FC
7C8B878C18BCB4C0C4E6ED8BD1001BBF

Hij werkt bij mij!!!

ik ook, but… how to pay?

The MAzTER

ben zonet eens naar de website van clonecd gaan kijken, registratie kost 55.27€. Momenteel heb ik van drie mensen reactie gehad in mijn mailbox (shadowman & paultje66 & ochine) mij erbij geteld zijn we met vier die er zeker willen mee doorgaan. Zelfs als we maar met 10 zijn kost het nog niet veel en vermindert het risico dat de nummer doorgespeeld wordt. Ik wil hem vanaf de volgende versie dan gerust aanvragen want de laatste serienummer werkt inderdaad. Betalingen kunnen geschieden via een storting op een bankrekening (efkens naar de bank lopen en het is in orde) De mensen van wie ik dan het geld ontvangen heb krijgen dan onmiddellijk hun serial en/of update zodra ik iets ontvang.

greetings
scooby2

nog een paar mensen en we kunnen er aan beginnen
mail naar geertvdb@hotmail.com

we zijn al met vijf