Sales!

vbimport

1x Nec ATX midi tower met voeding
1x Moederbord 133Mhz FSB + AGP
1x Intel Pentium III 600EB
1x 128 MB 133 Mhz. SDRAM
1x Aureal Vortex2 geluidkaart!

Dit alles gemonteerd in de kast voor Fl 500,-

Originally posted by Sorcerer
[B]1x Nec ATX midi tower met voeding
1x Moederbord 133Mhz FSB + AGP
1x Intel Pentium III 600EB
1x 128 MB 133 Mhz. SDRAM
1x Aureal Vortex2 geluidkaart!

Dit alles gemonteerd in de kast voor Fl 500,- [/B]

geen geld…je hebt de rest van de onderdelen niet toevallig nog over?

Ik had eerst 2 pc’s alleen de ander had de overige onderdelen van deze er in zitten dus videokaart netwerkkaart en nog een paar dingen! Alleen ik zat de GeForce 3 in de pc te overclocken alleen heb hem toen perongeluk gefrituurt! Alles was dus naar de kloten behalve deze onderdelen die gewoon nog in de andere kast stonden!

Heb overigens nog steeds een hele vette 1,2 @ 1,6 athlon systeem staan waar niets mee aan de hand is.

[B]Ik had eerst 2 pc’s alleen de ander had de overige onderdelen van deze er in zitten dus videokaart netwerkkaart en nog een paar dingen! Alleen ik zat de GeForce 3 in de pc te overclocken alleen heb hem toen perongeluk gefrituurt! Alles was dus naar de kloten behalve deze onderdelen die gewoon nog in de andere kast stonden!

Heb overigens nog steeds een hele vette 1,2 @ 1,6 athlon systeem staan waar niets mee aan de hand is. [/B]

ahaaaaa…maar uhhh die 1,2@1,6??? heb je die over??? wat voor systeem heb je zelf dan? ik heb wel interesse in die proc/sys! wil je dat ding verkopen? ik hoef alleen mobo + proc te hebben als je die los verkoopt…

ennuh die p3-600 wil ik misschien wel…alleen dan wel compleet denk ik…daar denk ik nog ff over! :wink:

Dit is mijn systeem waar ik normaal op werk:

Amd athlon 1,2 @ 1,6 met waterkoeling.
512mb sdram.
Hercules 3D prophet 3.
A-open HQ-08 system case met fan’s.
creative soundblaster live platinum 5.1
Asus A7M266 mobo.
enz… DIT IS NIET TE KOOP!

Maar dat systeempje met die 600 hoeft alleen een hd, cd-rom en videkaart in en je hebt alles weer!

[B]Dit is mijn systeem waar ik normaal op werk:

Amd athlon 1,2 @ 1,6 met waterkoeling.
512mb sdram.
Hercules 3D prophet 3.
A-open HQ-08 system case met fan’s.
creative soundblaster live platinum 5.1
Asus A7M266 mobo.
enz… DIT IS NIET TE KOOP!

Maar dat systeempje met die 600 hoeft alleen een hd, cd-rom en videkaart in en je hebt alles weer! [/B]

ahaaaaaaaa dus Heb overigens nog steeds een hele vette 1,2 @ 1,6 athlon systeem staan waar niets mee aan de hand is. was geen verkooppraatje…jammer! :wink:

Sja de pc is nie voor mezelf…ik ga maar voor de 1,4 denk ik…nu 1,0 en totaal niet te klokken…dus wil zelf een nieuwe mobo + proc hebben…+ nieuwe kast (zie andere thread over caseflowvraag) en dat p3-600tje moet dan een pc voor moeders worden…hehehe…dus ik ga ff kijken of ik nog wat cheapass spulletjes kan regelen…om em te complete…kan wel ff duren…
laat je wel weten…

Heb al een bot van iemand voor Fl 525,- maar als je het tog snel weet dan verkoop ik hem wel aan jou! Ook geen verkooppraatje!!

Wat cheapass spulletjes kun je tog overal krijgen?

[B]Heb al een bot van iemand voor Fl 525,- maar als je het tog snel weet dan verkoop ik hem wel aan jou! Ook geen verkooppraatje!!

Wat cheapass spulletjes kun je tog overal krijgen? [/B]

nou als je snel wil verkopen moet je het maar aan die andere gast doen want ik moet eerst ff overleggen enzo omdat het nie voor mezelf is.

Ik mag die gozer niet, dus laat het me binnen 2 weken weten of je hem wil of niet. En als je hem dan wel wil is ie voor jou, tenzij ik een nog beter bod krijg!

Ik mag die gozer niet, dus laat het me binnen 2 weken weten of je hem wil of niet. En als je hem dan wel wil is ie voor jou, tenzij ik een nog beter bod krijg!

is prima! thx :slight_smile: