Sacrifice

Een oud kutspel produceert onder Windows XP met 1.5 Gig aan RAM deze aardige foutmelding

heb je de pagefile niet uitgeschakeld? 1,5 gb aan mem is toch 4,5 gb aan hdd ruimte, geen foutjes op je hdd?

of ben je net zo verbaast als ik dat Windows nog steeds virtual memory noodzakelijk acht ook wanneer je 1,5gb aan memory erin heb zitten.

Originally posted by SoulShower
[B]heb je de pagefile niet uitgeschakeld? 1,5 gb aan mem is toch 4,5 gb aan hdd ruimte, geen foutjes op je hdd?

of ben je net zo verbaasd als ik dat Windows nog steeds virtual memory noodzakelijk acht ook wanneer je 1,5gb aan memory erin heb zitten. [/B]

Dat verbaasd mij inderdaad ten zeerste… en de pagefile is focking 2 meg groot… dat verbaast me nog het meest.

yeps, die domme flippo’s bij MS hebben niet zien aankomen dat er massaal geheugen zou worden ingekocht door de wat meer fanatieke consument en daarop dan slim kunnen inspelen… maar goed, als ik 1,5gb woensdag binnen krijg, dan disable ik de pagefile das een ding wat zeker is, het principe van “virtuele geheugen” is tenslotte toch echt zwaar verouderd, lijkt erop dat ze dat zijn vergeten “bij te stellen” bij de release van XP of zullen ze ook hdd’s maken :confused: … zeker en vast.

Maar ben er wel blij mee hoor tis tenslotte voor mij “freeware” waar ik aan mag prutsen :slight_smile: