Rustig?

vbimport

is dit nu maar een ged8 of ist hier vandaag zo rustig?

Ik denk dat het zo rustig is omdat de meeste freakers op vakantie zijn.

euh vakantie?

hebben de schoolgaande jeugd in nl dan vakantie nu?

Ik zie net op de TV dat sommige mensen al dagen bezig zijn met koninginne dag. Misschien is het daarom zo rustig :confused:

Ik denk ook dat het veel met koninginnedag te doen heeft. In Amsterdam heb je een aantal leuke optredens die ik moet missen vanwege werken :frowning: en dus zullen sommigen nu al uit voorzorg uitrusten :slight_smile:

greetz

zeeeeer rustig hier :stuck_out_tongue:

Het is idd errug rustig ja! Weinig problemen omdat mensen gewoon weinig achter hun PC zitten ofzo! :wink:

t viel mij gisteren ook al op. maar morgen ga ik ook ff op vakantie, en ik denk dat ik niet de enige ben…

Iedereen is natuurlijk z’n opa & oma aan het bezoeken enzo, en daar is natuurlijk geen Inet! :wink:

Hier ist morgen dag van de arbeid, k’word al moe als ik het lees.

Ja idd rustig ja… maarja ik ben de laatste dagen ook rustig geweest met cd freaken.
Vriendin lief heeft een paar nachtjes hier gespendeerd dussuh dan heb je andere dingen te doen :smiley:

Originally posted by Mattel007
[B]euh vakantie?

hebben de schoolgaande jeugd in nl dan vakantie nu? [/B]

ja
Ik heb (maar) 1 week vakantie, mijn sussie (basisschool) 2 weken.

strange mijn broertje ook basisschool heeft ook maar een weekje…

ik vind het hier eigenlijk altijd wel rustig…maar komt omdat ik het vergelijk met GoT Forum…en als ik daar iets post staat er binne de seconde een post boven me…:wink:

mattel, belgsche jeugd heeft ook weekje vakantie :wink: (sommige toch --> ik wel :))

vakantie? watisda?

Headless -> GoT sucks… wat is je joeserneem daar?

denk je dat ik je dat ga vertellen dan als jij het vind sucken…haha :smiley:

Moet je zelf weten… als ik je wil vinden dan vind ik je toch wel (maar daar ben ik veel te lui voor)

grtz :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
is dit nu maar een ged8 of ist hier vandaag zo rustig?

haha mattel wacht op posts om te replyen en te editen:p