Rulez

vbimport

FF een post over de rulez :slight_smile:

Ikzelf vind het goede regels en tips enzo, goed werk Tax!
Overigens allemaal wel vrij logisch, maar het zal wel na een post van een newbie zijn: Read da F*ckin Rulez :)…

Wat vinden alle andere CDfreaks van de rulez?

hey, het zijn niet alleen maar regels he…
Er staan ook handige tips in enzo…zoals de zoekfunctie (ik kan het niet genoeg zeggen :smiley: )

Maar ik vroeg me al af waar de poll bleef nu de regels gepost zijn :wink:
Een inhoudelijke discussie op basis van redelijkheid en argumenten is prima, maar ik denk dat er praktisch niet zo heel veel zal veranderen. De regels die opgesteld zijn is niets meer dan het op schrift zetten van het al een tijdje toegepaste beleid.

Het is meer een houvast voor de mensen, zodat ze weten wat ze kunnen verwachten. Overigens, zoals het met de Nederlandse wet ook het geval is “Iedereen wordt geacht te regels te kennen”, dus 'Dat wist ik niet" is geen geldig argument :smiley:

goed dat tax de regels een keer bovenaan het forum heeft gezet nu kan niemand tenminste meer zeggen dat hij ze niet heeft gezien of dat hij het niet snapte omdat het engels was…
goed werk tax…

ik vindt het goed dat de regels er zijn het mag dan wel allemaal vrij logisch zijn, maar het is toch goed dat je er nog een keer op wordt gewezen. goed werk da_taxman

Hé da tax volgens mij heb je de copy past functie gebruikt op een ander forum voor het maken van die rulez. Maar ben het voledig mee eens dat de regels hun doel zullen bereiken, vooral omdat ze nogal voor zichzelf spreken.

me 2! mee eens :slight_smile:

Komt allemaal goed… :wink:

Ik ben het helemaal met de regeltjes eens! (nice work tax) was gewoon hard nodig. Werd hier gewoon een tering zooi. Hoop dat het weer terug gaat naar het niveau van vroeger, leuke topics enzo. En moet zeggen gaat al weer de goede kant op. ga zo door iedereen !

Originally posted by RaSta
Hé da tax volgens mij heb je de copy past functie gebruikt op een ander forum voor het maken van die rulez.

Nope, heb het allemaal zelf geschreven, zo uit het blote bolletje.
Maar alles is gestoeld op logisch denken en ‘common sense’, het spreekt eigenlijk allemaal voor zich.

Deze regels (en tips) zijn eigenlijk meer het uitgeschrevene van wat hier al geruime tijd aan beleid toegepast wordt.

Maar het is goed om te horen dat jullie het er in grote mate toch wel mee eens zijn, dit forum is met name voor jullie…en door jullie

de meeste onder jullie kennen ze wel
maar wanneer de nood het hoogst is, dan lappen ze de regels wel is aan hun laars :wink:
en dat zien we liever niet. Vindt het trouwens een goed iniatief van taxpaper, zodat ie jullie geheugens nog is opfrist, en het mijne trouwens ook :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
… dit forum is met name voor jullie…en door jullie

[b]“For Burners, By Burners”[/b] (werd ‘vroeger’ nog welis geroepen!) :wink:

Vroeger was er toch ook nog een ander forum…
kan me zoiets herinneren…

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Nope, heb het allemaal zelf geschreven, zo uit het blote bolletje.
Maar alles is gestoeld op logisch denken en ‘common sense’, het spreekt eigenlijk allemaal voor zich.

Deze regels (en tips) zijn eigenlijk meer het uitgeschrevene van wat hier al geruime tijd aan beleid toegepast wordt.

Maar het is goed om te horen dat jullie het er in grote mate toch wel mee eens zijn, dit forum is met name voor jullie…en door jullie [/B]

Was niet slecht bedoelt maar kwam (toevallig uiteraard) op een hackers forum waar ik bijna letterlijk dezelfde regels vond in de zelfde volgorde; daarom dus, ma ja het maakt ook niet uit.

wat hou ik van deze spreuk " for burners by burners"

Iedereen vind hier dat Tax goed werk heeft geleverd (en daar hoor ik zeker bij :))

Toch is er ook nog een ander topic ergens anders waar toch veel meer kritische geluiden klinken.

Laat die relschoppers hier maar even reageren, dan zullen de ordetroepen ze even tot kalmte en ontzag dwingen

Natuurlijk worden de regels opgevolgd ! En als ze niet opgevolgd worden hebben we een legertje admins en moderators.

Ik vind het ook niet meer dan redelijk dat er regels zijn , er zijn regels op elk chatboard en forum , dus waarom hier niet ?

Ik vind het wel opvallend dat er op het internet mensen rondsurfen die denken zich achter de sluier van anonimiteit (meestal stommiteit , maar da’s een persoonlijke mening) denken dat alles gedoogd en geoorloofd is. En net zoals in een virtuele maatschappij bestaan deze personen ook in de “echte” maatschappij (Iedereen mag hier zelf uitmaken wat echt en viruteel is). En net als in het echte leven negeer ik ze of maak zo’n rare opmerking terug dat ze moeten nadenken (en dat kost ze tijd).

Maar alle stokjes op een gekheid , het is leuk om te weten wat de regels zijn. Nu nog zo’n leuk icoontje als ze bij bijna elk microsoft pakket hebben : i’ve read and understand yadda yadda … :slight_smile:

welke regels? :slight_smile:
ik zie nerges regels hoor :slight_smile:

maar ut zal wel weer aan mij liggen

ah…ik zie ze al :stuck_out_tongue:
ben alleen te lui om ze te lezen :slight_smile:

Originally posted by cartman_cdz
ah…ik zie ze al :stuck_out_tongue:
ben alleen te lui om ze te lezen :slight_smile:

Had nie anders van jou verwacht Cart! :stuck_out_tongue: