Ruff-Next_Gangsta vraagje

vbimport

Ik zit nu een paar maanden bij CDFreaks, maar wat is er de laatste tijd allemaal aan de hand?

Ik kan geen aantal post meer zien, smileys werken niet meer en veel topics worden meteen of te snel gesloten.

tuurlijk soms is het terecht om een topic te sluiten, maar doe dit alleen als er discriminerende woorden in voorkomen ofzo…

Kun je me ajb vertellen wat er aan het handje is?

Bedankt

Nu kijk the duke [weet je wel die kerel die dit moois allemaal maakt] heeft besloten [ ja alleen] dat het maar eens afgelopen moet zijn met al die races om maar zoveel mogelijk post [lees replies] te scoren.

daarom heeft hij de rating uitgeschakeld, en ook nog even een nieuwe versie van UBB eroverheen gesodemiedert.

zodat ook nog eens alle smileys niet meer werken en nog een paar andere niet noemenswaardigheden zijn er bij door gegaan.

Zijn keus dus…

maar als je dit forum bekijkt is het 1 grote bende met veel onzin…

ok dit is ook mijn laatste hierover, ik heb genoeg gereplied op iedereen hierover…

OK, nu snap ik het.

Misschien is het dan wel verstandig om ook de omschrijving van dit forum te veranderen:

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>
If you’re having a hard time speaking English or you just refuse to speak English, you can post any Dutch messages in this forum.
<HR></BLOCKQUOTE>

Let vooral op het woordje “ANY”

Greets

Gamefreak_cd_copy

Ook eens proberen:
:slight_smile: :frowning: :o :smiley: :wink:
En nog eens:
:frowning: :o :smiley: :wink: :slight_smile:
En nog eens:
:o :smiley: :wink: :slight_smile: :frowning:
En nog eens:
:smiley: :wink: :slight_smile: :frowning: :o
En nog eens:
:wink: :slight_smile: :frowning: :o :smiley:

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 04 April 2000).]

Ja kijk, Morphius, dat is nou precies waarom dit forum veranderd is…

ik vroeg me dit ook af [ik ben ongeveer 5 dagen bij cd freax]
neem nou die post van dat postzegel geval
moest dat nou dicht het was toch een serieuse vraag
n ik begrijp nog steeds niet waarom iedereen record posts wilde maken
was er een prijs of zo want het antwoord ligt voorbij mij dit topic zal zo ook wel weer geclosed worden
heh het is jullie huis----->admins,mods etc
ik kom alleen af en toe langs
GrTz

shadow

Daar ben ik het dus helemaal mee eens, Shadow… Maar aan de andere kant hebben RNG en The Duke wel gelijk.

Maar dan moeten ze wel de omschrijving van dit forum veranderen… zie mijn vorige bericht…

http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/smilies.html

and the master has spoken

kort maar krachtig he die duke …[smile]

En zoals gewoonlijk is weer wat verziekt door een paar ventjes die zich verveelde en gingen lopen klooten DUS voor al deze kleuters Bedankt!

Er zijn veel zeveraars op deze site, maar soms komt ge ook nog wat te weten, hoor.