Rowwen Heze

vbimport

Afgelopen zaterdag ben ik nog es bij een optreden van deze band aanwezig geweest en het was weer top ambiance gedurende de 2 uur dat ze optraden. Maar bestaan er eigenlijk nog van zulke groepen in België en Nederland? Groepen die dus ook in hun moerstaal zingen, maw min of meer nederlandstalig :slight_smile:

greetz

De Kreuners :wink:

de Havenzangers?
Ger Gedoan(Helmondse groep)
Boekels Kwartierke
zomaar een paar, die me te binnen schieten

Clouseau?

:stuck_out_tongue:

vipken…what about janse bagge ? schintaler (limburgse band) of WW band ?

ps ik moet toegeven rowwen heze rulez…

Zeg vipken en xian: zeet gae limburgers? Det zou waal effe sjiek zeen. En gae hubtj geliek: rowwen heze roeleertj hiel veul.

Let op: 12 oktober ROWWEN HEZE - Haelen. Be there.

idd Janse Bagge, Schintaler en nog heel wat anderen als het om Limburgs gaat…
hoeft dat niet dan zou ik evt Skik en De kast zeggen…

tony en de hangmatten is toch wel de Limburgse groep bij uitstek

Originally posted by Flappie666
[B]Zeg vipken en xian: zeet gae limburgers? Det zou waal effe sjiek zeen. En gae hubtj geliek: rowwen heze roeleertj hiel veul.

Let op: 12 oktober ROWWEN HEZE - Haelen. Be there. [/B]

jeps ik ben limburger gelukkig wel…
ik weet niet precies waar haelen licht, maar ik zit wel een stukje zuiderlijker nog dan jou geloof ik…

ps. ik zou dit wel in het "plat"kunnen schrijven maar dat is nogal moeilijk om te schrijven…

Ich woal effe zage dat Vipken oet Zeeland kump ennuh dat Haelen gleuf ich bei Roemung lig in het noordu van os lanjk :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
Ich woal effe zage dat Vipken oet Zeeland kump ennuh dat Haelen gleuf ich bei Roemung lig in het noordu van os lanjk :smiley:

Inderdaad, ik woon in Zeeland maar ben belg van geboorte. Rowwen Heze heb ik leren kennen tijdens mijn studiejaren in Gent. In ons stamcafé word dat namelijk regelmatig opgezet en dan is het meteen ambiance … Ook het optreden afgelopen weekend was weer af. Stapelzat en kletsnat van het bier thuiskomen overkomt me nou niet iedere week. Alhoewel dat eerst toch vrij regelmatig voorkomt als ik niet hoef te rijden :smiley:

Voor meer info over optredens van Rowwen Heze, kijk dan gewoon op hun site : www.rowwenheze.nl

greetz

Haelen ligt 2km achter Roggel in Noord-Limburg.

Jantje Shit (of is ie gestopt?)
Acda en de Munnik
‘‘Het Bananenlied’’ (zangers weet ik niet zo gauw)
en zo nog een zooi.
Dat is iig in NL. Niet dat ik ze goed vind ofzo.

De boswachters bedoel je :slight_smile:

de boswachters zijn vet cool

Ik ben er ook geweest, was inderdaad een groot
feest. Jammer dat de Whikey Priests niet zo goed
uit de verf kwamen.
Nat was ik ook, van top tot teen, maar heel veel
plezier gehad