Och gut och gut.
Het gaat om de gezondheid van onze medemens , dus een beetje met normen en waarden goochelen.
Ik zie het al helemaal voor me in de nieuwe regering :
Verboden te tanken bij een benzinestation.
Reden : Benzinedampen kunnen dodelijk zijn.
Verboden te rampetampen in de peeskamer van een hoer.
Reden : Soa’s kunnen dodelijk zijn.
Verboden te fiesten door de stad.
Reden : Uitlaaggassen kunnen dodelijk zijn.
Verboden te autorijden door de stad.
Reden : Omver gereden worden kan dodelijk zijn.
Verboden in de zon te kijken.
Reden : In de zon kijken kan permanente blindheid veroorzaken.
Verboden een politieke partij te beginnen.
Reden : Een politieke partij beginnen kan dodelijk zijn.
Verboden alcohol te nuttigen in een cafe.
Reden : Alcohol is een gif en kan dodelijk zijn.
Verboden in je neus te peuteren.
Reden : Als je plots doorschiet kan dat dodelijk zijn.
Als je in een coffeeshop komt , kom je daar niet om te joggen. Je komt er om stuff te kopen en desnoods op te roken. Het personeel weet dit , de klanten weten dit , de regering weet dit. Er is geen kind boven de 12 dat dit NIET weet.
Dus als je daar niet tegen kan… blijf daar dan weg !
Een belachelijke wet die alleen maar 1 beroepsstroom schat- en schatrijk gaat maken.
De advocaat.
P.S. Ik lees net een mooie reply op fok
dan maken ze alle personeel mede eigenaar… heb je ook geen personeel… en dan kan het dus wel
Dat is op zich natuurlijk een heel goed idee om van het hele gelazer af te zijn. Dan is die hele regelgeving nutteloos.
Misschien werkt dit al als je een belang (aandeel of zo) hebt in de zaak waar je komt ?
Lijkt me we leuk , kom je de MegaPool binnen ,vooraf effe een aandeeltje kopen voor een eurootje of zo , daarna desgewenst voor diezelfde prijs verkopen (of als korting bij produkten die je koopt). Geeft een enorme chaos op de aandelenmarkt en je kunt die hele rookregelgeving aan je laars lappen. Prachtig ! 
Nog even en de belasting op sigaretten is zo hoog dat je beter een joint kunt gaan kopen. Dan is opeens heel de rokerscommunity de godsganse dag stoned