Rolo 123 waar zit ie bij god

vbimport

rare kwast die gast.hij beloofd iets maar daar blijft het bij .is dit zijn manier van werken ,of vergis ik mij het kan zijn.zijn er nog lui die hetzelfde ervaren hebben met hem.waar is hij van de aardbol verdwenen opgelost,mailen doet hij ook al niet .zo zie en kan u zich misschien een beeld opbouwen van betrouwbare lui,tenzij hij in het vervolg zijn afspraken nakomt.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by HELP:
rare kwast die gast.hij beloofd iets maar daar blijft het bij .is dit zijn manier van werken ,of vergis ik mij het kan zijn.zijn er nog lui die hetzelfde ervaren hebben met hem.waar is hij van de aardbol verdwenen opgelost,mailen doet hij ook al niet .zo zie en kan u zich misschien een beeld opbouwen van betrouwbare lui,tenzij hij in het vervolg zijn afspraken nakomt.<HR></BLOCKQUOTE>

uhm? quote jij jezelf nu?

dubbele persoonlijkheid ?

enne, dit lijkt meer op dealer shit dus juiste forum gebruiken daarvoor?

je moet dan wel in engels maar probeer het es, easy language you know

srry dubbele post, accidentje op 2x enter

[This message has been edited by Redneck (edited 10 April 2000).]

zeg redneck voor je kritiek uit,zou je beter je manieren eens bijschaven.dit was reeds geplaatst in de juiste topic ,natuurlijk kan niet iedereen hetzelfde iq als jij hebben.wellicht had je dan niemand om op te kakken.het zij niet allen de jongeren die vervelend kunnen doen,zo heb je klachten steek eens je hand in eigen boezem.misschien moet the duke wel een topic starten,waar kerels zoals jij zich kunnen afreageren.
that’s it

Als het al in de juiste topic stond, waarom dan ook hier??
Waarom quote je jezelf nou??

iedereen kan zich wel eens vergissen,maar ja er zijn er bij die zich blijkbaar nooit vergissen.
end of discussion.

Wat is er allemaal aan de hand hier?

Ik leef en brand alsof mijn leven ervan afhangt.

Dus zeg dan gewoon even wat je wilt, Help.

Greetz Rolo123
rolo123hotmail.com

wel ja end of discussion, zeg dat dan gewoon als je je vergist hebt he, dan trek ik alles terug in wat ik gezegd heb, post dat dan als antwoord

ow ja en HELP, neem dit niet op als dat ik iets tegen jou heb, was gewoon ff wat geirri toen ik dit poste, omdat ik voordien wat heel onnozele shit had gelezen op bepaalde topics (topics van buiten cdfreaks, ook van hier maar dat zat niet in me hoofd dan), dus vat dit niet op als tegen jou iets hebben, zitten hier ook wat lamers op ICQ te lullen constant over vanalles en nog wat zelfs als ik ze zeg dat ik het niet moet weten (ingore functie is toch zalig als ik ze erop zet), en als je ze dan ignore spammen ze verdorie je mailbox, juist samenloop van omstandigheden, srry

[This message has been edited by Redneck (edited 10 April 2000).]

ok dj rolo effe gekeken hoe lang het zou duren eer je op dit forum zou reageren,nou is dat gemeen van mij .maar ja waarom bij god duurt het toch zo laaaaaaaaang eer u uw persoonlijke mails beantwoordt,dit is dus bij deze rechtgezet.als je bij de goede dealers wil horen geef ik een goede raad ,neem niet zoveel hooi op je vork en aanvaardt niet zo veel werk in een keer.
no hard feelings.

to red ik geef toe dat ik mij vergist had,ik had dit al eerder toegegeven.als er iemand een onnozel bericht post erger ik er me ook in .maar ik probeer alles onder controle te houden,ze kunnen er ook niets aan doen dat ze als laatste in de rij gestaan hebben als het verstand uitgedeelt is.
greetz.