Roger Wilco

vbimport

kan iemand me uitleggen hoe je dat aan het werk krijgt ?

ik krijg er namelijk geen geluid uit

Gebruik ut nooit maar stond wel geïnstalled dus heb er ff naar gekeken!
Je kan dus gewoon die wizard configure volgen waarmee je alles kunt instellen zodat het zou moeten werken! :stuck_out_tongue:
Daar staat ook iets in van een bepaalde poort die het progje gebruikt om te zenden dus zeg je Firewall dat dat mag! Dan zou ik je aanraden om even met een ander progje te testen of je mic wel werkt! (de grootste probs hebben de kleinste oorzaak! ;)) Bedoel straks is je mic stuk!

Maar heb zelf dus het progje nog nooit gebruikt dus kan je er verder weinig over vertellen! :cool:

yo, wook thnx for the reply; maar het heeft me niet echt verder geholpen, de microfoon werkt wel in andere programma’s maar daar in dat spel krijg ik hem niet aan de gang

ik heb ook RW geprobeerd. Maar ik kon wel horen maar niet zenden :frowning:

Voor welke game is het?! Ken wel iemand die die prog welis gebruikt heeft voor Quake3, dus kan het hem anders wel vragen, misschien dat hij het weet!

Roger Wilco werkt niet bij elk spel.
Test Roger Wilco eerst zonder het spel (even met iemand babbelen)
Als dat werkt start je het spel op, heb het met een aantal spellen meegemaakt dat de verbinding dan verbroken wordt,of gewoon elkaar niet meer hoort.
Als je er geen geluid uit krijgt dan moet dat instellen d.m.v. te klikken op je pc speakertje en dan opties vervolgens eigenschappen aanklikken en daar de instellingen voor afspelen en opnemen goed zetten.
Hoe dat ook alweer zat weet ik niet meer, maar weet wel dat ik daar wat in veranderd heb en ook nog iets gedempt had of zo.

Ik weet niet of je wat hebt aan deze(vage)info maar volgens mij staat het anders ook op de site van Roger Wilco vermeld.

tis voor unreal tournament aan de gang te krijgen :wink:

Originally posted by Mattel007
tis voor unreal tournament aan de gang te krijgen

Om UT aan de praat te krijgen? Jij hebt ze niet meer allemaal!
Het is om in UT met elkaar te praten. Dat is ZO vet, als je gewoon CTF strategën met elkaar snel kunt afspreken:p. Voor Delta Force en Rainbow Six moet dat ook leuk zijn:cool:

weet ik wel, misschien een slechte manieer geweest om mezelf uit te drukken