Rofl!

vbimport

haha,

lees dit http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/80799/1/25 Ik lig echt bijna letterlijk op de grond van het la'gg'en :):):slight_smile:

lol, ik als ut freak, lach er me nog dood mee

wat een zieligers daar…ze verliezen met een simpel spelletje en hun hele dag is verpest :slight_smile:

Tja, GoT hè! :stuck_out_tongue:

7 pagina’s text, kost me zeker half uur om te lezen…

en tis alweer es na 3 uur…

laat maar, ik lees het morgen wel :stuck_out_tongue:

Veel te veel leeswerk, maar een snelle scan door de text laat me idd alweer eens lachen om het achterlijk zielige gedoe van de Tweakerts :slight_smile:

Da’s niet echt een fijn vriendencluppie hè?!?

Niet zoals hier iig braak :stuck_out_tongue:

Moet zeggen dat het soms over niets kan gaan ja…doe je nix aan op forums van grooootte omvang…:stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Moet zeggen dat het soms over niets kan gaan ja…doe je nix aan op forums van grooootte omvang…:stuck_out_tongue:

En met kl#te policy, crew en users…

Ik heb er zelf (min of meer dwangmatig) iets van een half jaartje tussengezeten (1500 posts op me naam ofzow). Ik heb er vanalles meegemaakt en heb veel “heftige” discussies gehad mbt policy etc etc… en geloof me… als ik zeg dat ik ze “haat” omdat het een stelletje loosers zijn dan heb ik daar ook genoeg reden toe…

Ik ga geen voorbeelden noemen, maar het is er duidelijk een ramp. Totaal verkeerde mentaliteit die mensen daar…

Hebben die gasten daar een beetje het Calimero syndroom of lijkt dat maar zo ?

Originally posted by Mr. Belvedere

ik weet niet wat het is…maar ik weet wel zeker dat ze het hebben :slight_smile:

Originally posted by xian
[B]

ik weet niet wat het is…maar ik weet wel zeker dat ze het hebben :slight_smile:
[/B]

Calimero : Maar dat is niet eerlijk ! Wat zij zijn groot en ik is klein !

Originally posted by Mr. Belvedere

Geloof dat het daar wel op neerkomt…maar zo zijn ze niet allemaal hoor…zitten genoeg aardige gasten tussen die voor de 100ste keer uitleggen welke bridges der door moeten worden gekrast om een Duron te unlocken bijvoorbeeld…:slight_smile:

CS sux :wink:
zodra er veel publiek is bij games heb je cheats etc, just move on to the next game =)