Riva TNT M64 32Mb & GTA3

vbimport

Ik heb een Riva TNT M64 32Mb maar bij GTA III heb ik continue schokken in het spel, en bij DXD is alles goed ingesteld. Maar kan ik geen meer vermogen uit m'n 3dkaart krijgen door te flashen ofzo heeft hier mee iemand ervaring ? of als je weet hoe ik die schokken weg krijg in het spel
En ik denk niet dat het aan m'n systeempje licht het is een Amd thunderbird K7 1000mhz met 385 sdram 60Gb Maxtor

alvast bedankt

Winchtrophy

sorry, je kan proberen om bij nvidia ff de laatste detonator drivers te downloaden maar ik ben toch bang dat deze kaart echt te licht is voor gta 3.

Heb je die threads over GTA3 in Engelstalig forum al gelezen?

Schijnt iets van een smooth patch te zijn of zo…

Het helpt echt niet, het zal een nieuwe 3Dkaart worden, iemand idee’s welke ?:confused:

Je 3D kaart zal echt te zwak zijn… ik denk zelfs dat 640x480x16 gewoonweg teveel ervoor is! Je kunt wellicht je kaart wat tweaken (overclocken van de core/geheugen) maar zelfs dan haal je nog niet genoeg er uit…

Nieuwe VGA kaart? Tja, wat wil je investeren?

De kaart die momenteel de beste prijs<->prestatieverhouding heeft in mijn ogen, is de Geforce 4-Ti4200. Deze is al voor een kleine €200 te koop en is aardig snel. Hij verslaat de GF3-Ti500 met gemak en is qua 3D prestaties binnen z’n prijsklasse een absolute nummer 1. Met deze kaart kun je GTA3 op jouw systeem op 1280x1024x32 zonder enig schokje spelen.

Maarja, er zijn natuurlijk genoeg alternatieven (goedkoper en duurder), zoals GF2 / GF3 van NVidia, Radeon 7500 / 8500 / 8500LE van ATI etc etc… natuurlijk elk met eigen prijs, prestaties en mogelijkheden!