Ripping Mix-cd

vbimport

Rip je wel alle tracks achter elkaar (dus niet eerst track 1 t/m 10, dan 11 t/m 20 enz.)? Ik rip altijd met Windac ( www.windac.de) en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Ik zit met een klein probleempje
ik rip nogal veel mix-cd’s zoals ClubSystem en dergelijke waar de liedjes gewoon in mekaar overlopen, dit doe ik met AudioCatalyst
Wanneer ik ze nu terug op cd wilzetten met Nero (en dan natuurlijk geen 2 sec pauze tussen de liedjes) dan hoor je telkens bij de overgang van de ene track naar de andere een kleine schok, wat ik niet heb als ik ze met Spin Doctor van Easy Cd Creator naar rip en dan op cd zet, mar dit programma heeft dan weer heel wat andere slechte kwaliteiten
Kan iemand mij soms helpen?

je kunt ze ook rippen met de verkenner m.b.v. een aangepaste cdfs.vxd dan gaat het wel! als je het niet kunt vinden mail me maar!!

delirium

ik gebruik altijd cdrwin om alle soorten cd’s te kopieren ook muziek cd’s die gemixste muziek cd’s worden met cdrwin goed gekopieerd

als je adaptec gebruikt moet je de optie " cd ineens " aanvinken en hij schrijft de cd in 1 keer ( eeeuh spreekt eigenlijk voor zichzelf eh )

greetz

Hee Joris,

Herken je dit probleem ook:
Heb je een cd die in 1 stuk doorgemixed is(bv.de laatste cd van Dave CLarke)maar waar wel op sommige punten een stilte valt.

Op het moment dat ik zo’n cd brand (wat gewoon goed gaat met nero)en ik luister de cd af heeft nero verschillende tracks ervan gemaakt.
Met andere woorden op het moment dat er een stilte valt schrjft hij hem weg als nieuwe track.
Kan dit ook anders in Nero ?? wie kan helpen?

Alvast bedankt