Ringtones voor Panasonic GD76 (polyphonic) en T68i. Waar kan ik ze vinden

Ik zoek ringtones voor de Panasonic GD-76. De polyphonische ringtones, die je gratis naar je telefoon kan laten versturen. En ook ringtones voor de SE ( Sony Ericsson ) T68i.

Ik heb voor de T68i een mooie site al gevonden voor me kleuren logo’s :slight_smile: www.esato.com

Maar ik zoek nu nog een goede site voor leuke ringtones, die ik evt. via wap kan downloaden, maar dan wel gratis ( uiteraard bel je en betaal ik dus telefoontikken omdat je wapt, dat weet ik ;))

Als iemand nog wat links heeft… deel ze dan ffe en post ze dan ffe hieronder :smiley:

alvast bedankt he

www.beltonen.nl
www.beltoontjes.nl

Ik vind dit een zeer goeie site. Hier haal ik me ringtones vanaf
http://www.digidots.co.uk
Je moet op de site ff kijken voor het wap adres…

hey gasten hartstikke bedankt… ik zal ze ffe checken als ik tijd heb en niet zo brak ben… op de hcc staan verkopen :wink: en morgen weer dus ik ga nu maar lekker naar me bedje :stuck_out_tongue:

maar als jullie nog meer links hebben… graag :smiley:

Ik vind dit toch wel de mooiste:

(klik voor originele grootte)

Home made! :wink:
Je kan hier SonyEricsson’s Image editor downen en daarmee kan je het plaatje in je foon pompen (dmv ir bv). Als je op het - teken klikt kan je een te groot plaatje verkleinen zodat ie toch past.

Als je zelf plaatjes gaat maken moet je er rekening mee houden dat het formaat 100x79 moet zijn. Ik heb em gewoon op 1000x790 gemaakt en toen met die prog in me foon gezet. Werkt wat makkelijker hè! :wink:

nice wookie! die zet ik er sowieso ffe op :slight_smile:

maar nog meer mensen met sites :):bow: :bow:

Me logo :stuck_out_tongue:

Er komt een foutmelding… Direct linking denied.