Ringtones Ericsson T66

vbimport

Weet iemand hoe je bij de Ericsson T66 Ringtones moet invoeren ?

Heb op wat ringtones sites gekeken en kom dan bijv. dit tegen:

Ericsson composer: #f p #f P #f a a a a #g #f #c p #c P #c p #c P #f p #f P #f a a a a #g #f #c p #c P #c p #c P #f p #f P #f a a a a #g #f #c p #c P #c p #c P #f p #f P #f a a a a #g #f #c p #c P #c p #c

Maar dit krijg je bij een T66 helemaal niet ingevoerd.
Je kunt bijvoorbeeld het hekje niet intoetsen en ook de letter P krijg je niet ingevoerd.
Weet iemand misschien hoe je dit wel kunt doen ??

Volgens mij staat er in het boekje van de ericson hoe je deze tekens kunt verkrijgen.

Dat is nu net het probleem, van het boekje wordt je niets wijzer.
Er staat een vrij kort stukje over het componeren van melodieën in, maar dit lijkt niet op de manier van invoeren zoals op de websites staat.

P = *
#= # maar wel na de noot te hebben in gevoerd dus voor “#f
toets in f#.

Helaas blijkt dit niet te kloppen :frowning:
Pak een stukje van het begin:
#f p #f P #f a a a a #g #f #c p
Ik zou dus in moeten tikken (volgens het boekje is f toest 4)
Ik toets dus 4 dan een hekje (er komt dan achter de toon die net ingevoerd is een tekenentje te staan)
Devolgende letter is de “P” hier zou ik dus een sterretje moeten indrukken.
Als ik eerst naar de tweede regel ga en op * druk gebeurt er niets, als ik op de eerste regel blijf staan en dan op * druk verspringt de eerste regel naar regel 2 en is regel 1 weer blanco
:confused: :confused:
En wat zou het verschil zijn tussen een kleine “p” en een groote “P” die erna komt…

Op mijn R320s werkt dit wel ?? BTW die P kent hij ook niet…
wellicht langere pauze dus pp of zo ?
Tja, wellicht is de software in 't toestelletje niet helemaal lekker.

Andere optie is een datakabel te kopen en met de hopenlijk bijgeleverde software (Ericsson phone settings, optie, Ring melody editor) lukt het wel…suc6