Revoy dvd speler

Een vraagje aan jullie,
Ik heb wat beeld en geluid probleempjes met mijn revoy 2200
dvd player, het beeld vervaagd iets en ik krijg allemaal chinese tekens of iets dergelijks op het beeld boven in, nu heb ik de importeur gebeld en die vertelde mij dat ik een firmware nodig hebt, maar dat gaat mij 45 euro kosten, vindt ik een hoop geld
voor een update, wie van jullie kan mij daar aan helpen zo dat ik weer met mijn vrouw en 3 kinders met plezier dvd kan kijken.

Inmiddels heb je voor 45 euro een nieuwe dvd speler, maar ik zweer bij mijn player waar ik op de hcc beurs 2 1/2 jaar geleden
899,- voor betaald hebt.

Groetjes van Paul en ik hoop dat iemand mij snel kan helpen.

Wrong Forum! :stuck_out_tongue: (je hebt echt haast heh!?!)

Koop een nieuwe! wel zo makkelijk…

maar dat gaat mij 45 euro kosten, vindt ik een hoop geld

899,- voor betaald hebt.

:confused: :confused:

Dusseuh , op een apparaat wat NIET goed werkt , moet je 45 euro betalen , al na een half jaar ?

Ik zou de consumentenbond eens inschakelen. Dit is een regelrechte schande.

Overigens vind ik 45 euro op 899 euro nog niet zo erg veel. En als het daar nu mee verholpen is voor altijd… zou ik het er nog best voor over hebben.

Mr. B. Read please :wink:

2 1/2 jaar geleden

Maar dan nog voor een firmware update (hoelang kan dat nou duren 5 tot 10 minuten) 45 euri dokken vind ik ook teveel.

Is bullshit dat Revoy geld vraagt voor hun Firmware updates.
Dat deden ze vroeger ook niet. Als ze weer zeggen dat je 45 euro d’r voor moet dokken moet je flink protesteren.

Ik blijf er bij dat ik het veel geld is alleen maar voor een update,
want ik heb vanmiddag de update binnen gehaald voor de revoy
3200DX ( die heb ik niet hoor) en dat bestandje is ingepakt maar
1.78 b dus dan zal die voor de 2200 niet veel groter zijn. Maar dan is 45 euro toch veel en daar blijf ik bij.

Maar ik moet en zal die update hebben, wie kent iemand die hem voor mij kan uploaden.

Groeten van Paul

Originally posted by spooky20
Mr. B. Read please :wink:

Oeps … 2 en een half jaar… best wel oud dus…

Sja … kweet niet , zonde geld als ie het niet doet.

Maar dan nog … claim wat garantie !

ja, ik wil gewoon en update daarvoor hebben. Is zonde om een
nieuwe machine te kopen.

zoek eens op de Lenco DVD-02a of Provision 2200, das het zelfde ding! wellicht dat dat uitkomst brengt…:wink:

is dit wat?

ik heb er ook een, nog geen problemen. . .

maar kun je dit soort updates niet downloaden of zo.:confused:

je kun zoveel van dat soortdingen vinden om je dvd regio vrij temaken of dat hij meer media leest.

dan moet dit toch ook gaan, en het update van een firmware is voor dit soort dingen toch niet zo moeilijk dat het alleen een fabrikant kan. . . wat doet anders al die software op het net:confused:

well, good luck

see yah . . . :stuck_out_tongue:

BTW, garantie wordt moeilijk. volgens de wet is het in europa 2 jaar , dat is dus een half jaar te wienig.

maak effe googlen voor een update kan helpen :wink:

en??? Opgelost?:confused: