Return to castle wolfenstein

vbimport

Er hebben in het verleden wel meer van dit soort vragen op dit forum gestaan en daar is bij mijn weten ook niet moeilijk over gedaan. Bovendien is het een GENERAL QUESTION!.

Misschien kun je eens optreden tegen mensen die onserieuze belachelijke antwoorden geven op serieuze vragen. Voorbeeld kun je lezen bij de vraag Monitor.

Op deze manier heeft het voor mensen weinig nut om hun vraag probleem op dit forum kenbaar te maken!!

Wat ik begrepen heb (ook al bezoek ik dit forum nog niet zo lang) heeft CDFreaks in het verleden problemen gehad met zulke requests zoals jij ze stelt! Dus is er besloten dat er geen serienummers/illegale software/cracks meer op het forum geplaatst mogen worden. Dit staat ook genoemd in de regels van dit forum waarmee je akkoord bent gegaan bij het registreren!

Je wil toch niet dat CDFreaks opgedoekt wordt? :wink:

(Maar eh, je hebt wel gelijk over die stomme antwoorden die sommige mensen geven… :Z, maar ja… dat is niet illegaal!)

wat een storm in een glas water …

en om even on topic te blijven : ja

Natuurlijk hoeft er niets illegaals op het forum gezet te worden, maar daar kan nou juist de pm voor gebruikt worden.

Ik houd mij zodoende nog steeds aanbevolen voor een link in mijn pm!

Gelukkig zijn er meer mensen die er net als ik zo over die onserieuze antwoorden denken

Ik zal ff duidelijk zijn.
Je hebt verschillende soorten fora. Elk forum heeft z’n eigen genre. Het CDFreaks forum is een forum waar mensen elkaar helpen met computer problemen. En zo zijn er ook zogenaamde FXP forums. Zoals Cold Fusion. Op zulke boards zal je dus wel zulke vragen kunnen stellen.
CDFreaks heeft gekozen voor een legalere gang van zaken. Dus is het niet toegestaan dergelijke dingen te behandelen hier.

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. :smiley:

oo…dus jij vind het helpen als er tips worden gegeven zoals een bandschuurmachine of napalm gebruiken om je monitor te repareren.

Misschien kun je daar eens een keer op reageren!!!

Lekker serieus forum!!!

Ik ga hierop niet serieus reageren, denk dat je dat ook niet verwacht had.

Er zijn regels, waar aan gehouden dient te worden. Dus het CDFreaks forum dient niet gebruikt te worden als FXP board. Zo is het nou eenmaal.
Lijkt me toch best simpel… :confused:

Precies wat ik al zei…CDFreaks is geen serieus forum.

Als je een link voor een fxp board geeft, moet je wel zorgen dat mensen erop kunnen!!!

Ik stel mijn vraag wel op een ander forum, misschien dat ik daar wel een serieus antwoord krijg.

Originally posted by Danoontje291275
[B]Precies wat ik al zei…CDFreaks is geen serieus forum.

Als je een link voor een fxp board geeft, moet je wel zorgen dat mensen erop kunnen!!!

Ik stel mijn vraag wel op een ander forum, misschien dat ik daar wel een serieus antwoord krijg. [/B]

CDFreaks is zo serieus als dat je het zelf neemt.

En btw, sinds vandaag is CF private gegaan. Dus geen nwe members worden meer toegelaten.

hier heb je een hele lijst met fxphttp://fxp.boogolinks.nl/

ik was een member en ze hebben me er gwoon uitgepleurt die stellerjte pleurk lijers hoe kan dat ? ik was nog maar pas lid en mn pass en user werkt niet meer en als ik op request username en paswoord klik dan wordt mn email niet herkent…:confused:

Originally posted by Wookie
[B]
CDFreaks is zo serieus als dat je het zelf neemt.

En btw, sinds vandaag is CF private gegaan. Dus geen nwe members worden meer toegelaten. [/B]

Blij dat ik member ben! :wink:

En dat van die domme antwoorden op sommige threads, ja daar heb ik nou ook zo’n hekel aan. Maar ik denk dat de mensen die dat doen hier een beetje onwenings verschijnselen hebben. Vroeger mog hier alles en nu niets meer, dus ipv serials te posten en dat soort shit moeten ze nu iets anders posten dus onzin. :stuck_out_tongue:

Originally posted by Danoontje291275
[B]Precies wat ik al zei…CDFreaks is geen serieus forum.

Ik stel mijn vraag wel op een ander forum, misschien dat ik daar wel een serieus antwoord krijg. [/B]

Dan ga je toch lekker naar andere fora!

Op jou gezeik zit volgensmij niemand te wachten!

:Z

behoorlijk vijandig allemaal, kreun zucht en valt van de stoel.

even zereneus, Danoontje, alvast gefeliciteerd met je verjaardag :slight_smile: kep je post gelezen en kan me wel iets voorstellen van je frustratie, aan de andere kant… het zijn maar 2 leden die een beetje met je zaten te dollen, misschien omdat niemand een antwoord weet…

Maar goed, je hebt me ge-pm-ed of je bij mij RTCW kan downen, op zich prima, alleen heb ik tot nu toe van 2 “downers” gehoord dat ze fouten krijgen tijdens install of launch (“geen geldige w32 toepassing”) bij 1 is het uiteindelijk wel gelukt (moest op lagere snelheid worden gebrand, wat ik een beetje vreemd vind)

Ik raadt je aan om edonkey te downen en te zoeken naar Wolfenstein of RTCW, downen gaat dan ook een stuk sneller dan bij mij (ikke 15 kb/sec up maximum)

succes

Originally posted by Sorcerer

En dat van die domme antwoorden op sommige threads, ja daar heb ik nou ook zo’n hekel aan.

Goh… :eek:

Originally posted by Murphy23x
[B]

Op jou gezeik zit volgensmij niemand te wachten!

:Z [/B]
En op zulke taal ook niet lijkt me. Kan het allemaal niet een beetje beschaafder, dat zou het een stuk gezelliger maken!

Moet dat toetje RTCW hebben?

Zeg dat dan meteen…
zal hem wel op pubstro zetten!