(Retired Admin)?

vbimport

Betekend dat dat de admins ouwe bokken beginnen te worden op CDFREAKS ??

of is het dat ze andere dingen leuker zijn gaan vinden ?

werken ofzo…
bah

Tax is begonnen met werken enzo ja!

Tax is retired admin omdat hij werkt (en nog wat andere redenen), Redneck is retired moderator omdat hij geen zin meer had en Bad2bone is weer een gewone user geworden omdat hij geen tijd meer had…

Ik vond senior member al zo oud klinken…

Is portje weer terug uit een winterslaap?

Originally posted by portje*
werken ofzo…
bah

Wat is er nu mis met werken dan?

Een paar voordelen van werken

[list=1]
[li]je verdient er geld mee
[/li][li]je raakt niet in een sociaal isolement
[/li][li]en het hoort erbij naarmate je ouder wordt
[/li][/list=1]

Dus het lijkt me niet dat je daar kritiek op hoort te hebben. Al wordt daar in Nederland anders over gedacht met al die arbeidsongeschikten…bah

PLus, ik betaal nu belasting om andermans uitkeringen te betalen :wink:

Tnx Da_taxman dat je me onderhoud :slight_smile:

Originally posted by RDJ
Tnx Da_taxman dat je me onderhoud :slight_smile:

Ben ook een van je financiele steuners en aan de grote van hetgeen zij afnemen moet je een zeer grote uitkering hebben

Retired is gewoon dat ze niet meer actief moderaten of adminnen :slight_smile:

enkel als ze es passeren en wat fout zien

Originally posted by Redneck
[B]Retired is gewoon dat ze niet meer actief moderaten of adminnen :slight_smile:

enkel als ze es passeren en wat fout zien [/B]

Opa in de VUT he :slight_smile:

Dus het lijkt me niet dat je daar kritiek op hoort te hebben. Al wordt daar in Nederland anders over gedacht met al die arbeidsongeschikten…bah
Wat bedoel je met deze opmerking:confused:

Originally posted by tropiesvisje
Wat bedoel je met deze opmerking:confused:

Je hoort geen kritiek te hebben op werken, het is een nuttige bijdrage aan de maatschappij.

Echter, er zijn mensen die arbeidsongeschikt zijn verklaard terwijl ze best in staat zijn om nog werkzaamheden te verrichten. Ik denk dat mensen te snel 100% arbeidsongeschikt worden verklaard, in dat opzicht ben ik ook wel een voorstander van strenger regelgeving welke op stapel staat over dit onderwerp.

Het is daarmee niet gezegd dat veel mensen onterecht arbeidsongeschikt zijn verklaard, ik geloof best dat de meerderheid volledig terecht 100% arbeidsongeschikt is verklaard, maar ik denk dat je het best met me eens zult zijn als ik zeg dat er ook een heleboel mensen zijn die 100% arbeidsongeschikt zijn verklaard, maar nog best in staat zijn om bepaalde werkzaamheden te kunnen verrichten.

Maar een discussie over dit onderwerp lijkt me verstandiger in een eigen thread, misschien schrijf ik dan nog wel een langer stuk :wink:

Er zit zeker een kern van waarheid in DA –TAXMAN maar het is niet te hopen en zeker niet te wensen dat iemand van jullie in een situatie komt dat hij afgekeurd wordt. Ik weet er alles van, ik heb een aantal kennissen die in die situatie verkeren, de stres die dit met zich mee brengt is met geen pen te beschrijven, geestelijk ga je er onder door je leven verandert van de een op de ander dag, je wordt een ander mens ook voor je omgeving. Nu praat ik uiteraard over die mensen die er terecht in zitten. En als je wat mankeert, moet je eens proberen om aan de slag te komen. Neem maar van mij aan dat dit nagenoeg niet lukt, ik heb een zoon die doof is, nergens kon deze jongen aan het werk komen terwijl hij toch een administratieve opleiding had gevolgd. Werkgevers nemen niet graag mensen aan die in de WAO zitten, het risico is te groot voor hen. Het liefst hebben ze mensen van 18 jaar met ervaring. Gelukkig kon hij aan het werk bij een sociale werkplaats wat inmiddels een asociale werkplaats aan het worden is, want het draait steeds meer om productie, en daar worden de mensen met een geestelijke handicap de dupe van. Dus nogmaals ik kan ver mee gaan in de gedachte gang, maar ook al lijkt iemand aan de buiten kant gezond, dan hoeft hij dat nog niet te zijn. Tegenwoordig zijn de keuringen weldegelijk aangescherpt, en word je niet meer zomaar afgekeurd al lijkt het soms van wel uit de kranten artikels. Tegenwoordig worden er veel ouderen tussen de 50 en 65 jaar afgekeurd. Maar de vergelijking met vroeger gaat natuurlijk niet op want toen ik 18 jaar was waren er maar ongeveer 7 miljoen mensen in Nederland, dit zijn er nu heel wat meer, ik weet niet exact het aantal maar ik denk rond de 16 miljoen, en als je dat dan omrekent dan blijft het in de verhouding met het aantal WAO’ers toen ik 18 jaar was. En die zogenaamde hulp van de uitkering instanties is een luchtballon. Daar heb ik al voldoende ervaring mee opgedaan.

Gr tropiesvisje;)

Tropiesvisje…ik weet waar ik het over heb…trust me.
Maar ik ga daar niet op in om 2 redenen:

1. het heeft niets met deze topic te maken
  2. het gaat niemand verder wat aan, tis een privé aangelegenheid.

DA_TAXMAN ik snap wat je bedoeldmaar het wilde alleen van Pyromaniac weten wat hij precies bedoelde met zijn opmerking, meer niet.:wink:

Dan zeg ik zoals alijd: case closed :slight_smile:

Originally posted by sies

oftewel

Amen =)

Originally posted by sies

Hej die heb je van mij… :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hej die heb je van mij… :slight_smile: [/B]

Niet voor het een of het ander maar die gebruik ik al zolang ik hier Admin ben :slight_smile: