Restore-map in Win ME

vbimport

Heb de restore functie in win me uitgeschakeld, maar de map Restore wordt wel steed groter ! Eerst was het zo’n 38 mb, nu is ie al 53 mb.
De map zelf kan ik niet verwijderen want dan krijg je een error.
Heb ik iets verkeerd gedaan of moet ik nog ergens iets verwijderen of uitschakelen ?

Verwijder de map onder DOS of als je een ander OS er op staan hebt, verwijder dat dan zo… dat moet normaal gezien wel lukken

Hoe heb je system restore uitgezet?
Via Mijn Computer -> rechtklikken -> eigenschappen -> performance -> bestandsysteem -> troubleshooting -> vinkje uit bij system restore uitschakelen of via msconfig?

Ik heb system restore onder mijn computer uitgeschakeld staan.
Wat moet ik dan in de msconfig uitschakelen ??
En kun (mag) je de restore map wel helemaal verwijderen ?

Gebruik het programma sysrestoreremover.

Originally posted by coja
Gebruik het programma sysrestoreremover.

dat proggie ken ik nog niet…
waar vind ik die ?

Kwam ik zomaar tegen het is nieuw en meteen gedownload .Ik heb zelf windows me erop gehad en vond het zeer storend die restore map dus windows se weer terug gezet.
Ik weet niet of het werkt maar als jullie het van mijn private ftpserver downloaden kunnen jullie het zelf uit proberen.
Als het werkt zet ik windows me weer op mijn computer.

Hier kun je het Progr. vinden: http://www.definition-software.com/

Werkt perfect !!
Kreeg bij de eerste herstart wel een error melding, maar die is daana niet meer teruggekomen.
Heel het restore gedoe is van je computer verdwenen, en als het niet bevalt kun je via dit prog. ook gewoon de restore functie weer terugzetten

Heb nu een manier die zeker safe is:

Register openen.

HKey_Local_Machine/System/CurrentControlSet/Services/VxD

Zoek naar de sleutel VxDMON. Die verwijderen.

Nu kan je de “restore” map (na reboot) verwijderen,
en komt ie ook niet meer terug.

Onder 2K kan ik die key nie vinden… zo ff naar ME booten kijken of ik em vanaf daar kan dellen! :wink: