Removeble hard disk

vbimport

Ik heb net een removeble hard disk gekregen van school ja ja heel blij mee maar goed nu heb ik een probleempje heb hem aan gesloten en alles is traaaaaaag en aan mijn systeem ligt het niet het kopeeren van cd naar hard disk duurt nu ongeveer 72 minuten terwijl vroegen zoder 3 a 4 minuten wie kan me er aan helpen

zo heb ik ze nu aangesloten:

Pri mas --> eigen hard disk
pri sla --> cd rw
sec mas --> removeble hard disk
sec sla --> dvd speler

al vast bedankt

Is deze rem.HD nie een antiek ding? Dus dat je andere HD er heel moeilijk mee omgaat? En wat voor ATA is het? (33/66/100/…)
Gaat het kopieren naar allebei de HD’s moeilijk? Of alleen naar die removable?
Hoe gaat het kopieren tussen de 2 HD’s?

Ten eerste;

Prim master: Harde Schijf
Prim slave: removable hard disk

Secon master: DVD
Secon slave: CD-RW

Ten tweede;

Kijk toch maar of er iets is veranderd want zo moet je alles aansluiten.

Hoe je hem ook aansluit , erg vlugger zal het beestje nooit worden.

Wat is het voor Merk en typenr ? en hoe groot is ie ?

nou het valt mee kwa antiek hoor het is een 10,2 gb hard disk en hij kan zelfs nog groter zit gewoon in een bracket die pleur je in je pc en computer ziet de hard disk ten eerste het is een ata 100 schijf zegt men op school maar draait 66 dus vaag maar goed verder heb ik een amd k6 500 mhz en 48 speed cd rom lezer en plextor 8 speed brander en heeft het altijd snel gedaan maar nu niet meer voor mij blijft het allemaal vaag

en sawn

instelling moeten zo want removeble moet op primair staan om op school er bijvoorbeeld win 2000 er op te zetten

groetjes

Staat misschien 1 van de devices op cable select…?

Ik zelf heb dat probleem ook eens gehad met een HDD ik bracket van Xian… toen stonden alle jumpers ook gewoon goed maar de snelheid was echt zeeeeeeeeeeeeer laag en mijn CPU was opeens ook 100% belast…

Wat het was? Nooit achtergekomen… ik gokte er zelf op dat het door een conflict tussen verschillende merken hdd’s kwam… dat komt wel eens vaker voor, vooral met schijven van het merk Western Digital…

Wat het was? Nooit achtergekomen… ik gokte er zelf op dat het door een conflict tussen verschillende merken hdd’s kwam… dat komt wel eens vaker voor, vooral met schijven van het merk Western Digital…

Ik ben iets verder gekomen (hangt er af welk opzicht je het bekijkt) ik denk zelf ook dat de twee schijven in conflikt gaan met elkaar heb systeem helemaal geleegt en de oude image zonder de rem hardisk terug gedraait en systeem fluit er weer over dus denk wel dat het aan de rem schijf ligt nou ja ga wel werken met een ftp thuis en open die wel op school bedankt voor jullie tijd en reacties!