Remote control

vbimport

weet iemand misschien hoe je remote control kan enablen met Windows XP. Ik heb het zelf al natuurlijk geprobeerd maar loop iedere keer tegen hetzelfde probleem aan "Remote Desktop Disconnected" Internet share en netwerk share is gelukt (netwerk share gaat bijna 4x sneller dan onder W98se trouwens :slight_smile: )

[toevoegend]
Start/All Programs/Accessories/Communications/Remote Desktop Connection

vervolgens type ik de naam van de andere pc in (client) vervolgens krijg ik een waarschuwingsvenster met de melding "The client could not connect to the remote computer"

EN

"The MSHOME Domain/Workgroup does not contain any Terminal servers"

niemand ?

kep ut id dat ik deze machine (zeg maar de belangrijkste van het stel) server moet maken en de andere client, hoeeee doet ik dat?

kep gekeken op de MS site en wat sites bezocht, maar nada gevonden.

Ditte ?

eheh eindelijk verbinding met de aarde, vond het steeds stiller worden hier

kan ik toch me pc’tje bedienen als simpele duiker :slight_smile:

Bedankt Belvedere voor de link! Het is dus gelukt, wel vreemd dat ik me “andere” desktoppie zie nu, maar ERG handy :slight_smile:

nogmaals danky!

Gewoon kalm blijven en voor microschoft onderdeeltjes www.technet.com afstropen , da’s het makkelijkste.

Heb je meer info nodig over (nieuwste) producten van microschoft dan moet je je gewoon even lid maken van

http://oem.microsoft.com

Kun je ook gratis beta software “bestellen” :slight_smile:

je hebt helemaal gelijk, bedankt voor de tip :slight_smile:

ik zou een cd’tje binnen krijgen (heb me 2 dagen geleden al aangemeld) alleen zag ik in een bevestiging die ik via mail kreeg dat ze um naar Belgie zullen sturen, nouja, ik dus snel een mailtje apart gestuurd, weet niet of ze dat zullen begrijpen :stuck_out_tongue: