Rekenmachines

vbimport

Ik heb hier nog 2 vrij geavanceerde rekenmachines liggen :

• HP Advanced Scientific Calculator 28 S : uitgebreide rekenmachine met tal van geavanceerde functies. Mogelijkheid om zelf functies te programmeren of andere data in het geheugen te zetten.
  • Texas Instruments TI-81 (grafisch) : rekenmachine met tal van wiskundige functies ingebouwd. Ook mogelijk om functies te programmeren of om iets anders op te slaan in het geheugen. Er kunnen ook grafieken gecreëerd worden van wiskundige functies.

Als het toegelaten is om deze toestellen te gebruiken tiijdens examens of andere proefwerken, kan je er veel profijt uit halen. Prijzen zijn nader overeen te komen.

greetz

Ik wil er geen kopen, maar een TI83 kost nieuw rond de 175 gulden. Ik denk dat een 2e hands toch wel de helft van de nieuwwaarde mag kosten (als er niet op getekend is ofzo)

zijn dat die machientjes waar Basic in zit? :wink:
met 4mb geheugen voor je basic progjes enzo

Originally posted by Redneck
zijn dat die machientjes waar Basic in zit? :wink:
met 4mb geheugen voor je basic progjes enzo

haha…die ik heb is 32 kb (staat heel mooi mét uitroepteken op doosje) Zit wel een verkapte vorm van basic in overigens:

ClearHome
Input “Cijfer”,a
Input “Cijfer”,b
a+b -> c
Disp "c is: ",c

hehe :wink:

heb er es gezien met volwardige basic in enzo, mot wel fun zijn :wink:

thuis ff progje maken en dan in klas enkel gebruiken =)

Ik heb ook zo’n Texas Instruments TI-83. DIe zijn best wel kewl je kunt er hele lappen tekst in kwijt (handig met examens dus :p) en je kunt er ook nog spelletjes op spelen, het is alleen een beetje jammer dat die zo duur is (175,-)

Maar ja daarom kun je hem ook het beste tweede hands kopen :smiley:

Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan maar een pm met eventueel het bedrag dat je ervoor wilt betalen.

Die HP rekenmachine is maar iets dat ik ooit gekregen heb, maar het ziet er wel heel geavanceerd uit. Ik zal een van deze dagen eens een plaatje van dat ding schieten en hier posten.

greetz

Originally posted by vipken
[B]Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan maar een pm met eventueel het bedrag dat je ervoor wilt betalen.

Die HP rekenmachine is maar iets dat ik ooit gekregen heb, maar het ziet er wel heel geavanceerd uit. Ik zal een van deze dagen eens een plaatje van dat ding schieten en hier posten.

greetz [/B]

Check je PM