Register Backuppen

vbimport

Weet iemand hoe ik mijn Register kan backuppen?? ik heb mijn virusscanner er afgegooid maar als ik een andere scanner er op wil zetten zegt hij dat er nog een oude opstaat, maar ik heb die wel gewoon met uninstall weggehaald, dus ik d8 van, ik haal alles uit het register wat met die oude virusscanner te maken heeft, maar aangezien ik nog niet eerder in het register gekloot heb leek het me wel handig om een backup te hebben.

bvd.

Volgens mijn is dit het:

menu: register -> registerbestand exporteren
(exportbereik = alles)

Ofnie ?

Je kan gewoon je register starten door naar Start - Uitvoeren te gaan en daar regedit te typen, waarna je op de entertoets mept.
Dan kies je export… en geef je een naam aan het bestand en druk je op Save als je em wilt opslaan!

Of je gebruikt ff regcleaner ofzoiets. Dan kan je zelf ff de link naar die virus scanner verwijderen in het register en zo hou je ook je register schoon.:slight_smile:

is dit wat ?

The Backup Utilities allow you to selectively backup and restore parts of or the entire registry, .BAT, and .INI files. There is an option that records files and folders on all hard disks. A DIF file can also be saved in order to trace installations of programs allowing you to later to perform a complete uninstall or reinstall registry keys. It will also allow you to backup Windows unknown keys and keys larger than 32K in size

check voor download stekkie : http://lockdown2000.com/lddownload.html