Regestratie fout?

vbimport

Wie weet hoe dat kan : als ik mijn computer op nieuw opstart dan krijg ik af en toe (best wel vaak) een regestratie fout wat kan ik daar aan doen of ligt dat aan mijn procesor(AMD 400 “450”)

marco

"regestratie fout "
wat bedoel je daar nou mee?

Misschien omdat het REGISTRATIE is

is het niet “windows heeft een fout aangetroffen in het register.Windows zal nu terug opstarten en een kopie van het register terugzetten” of zoiets ???

Of een vxd error ofzow??

klopt art of noise, maar waar ligt dat aan?
ik krijg dat bijna elke week te zien en dan kan ik weer een heleboel dingen weer veranderen om b.v ff op internet te kunnen!!

de simpelste oplossing is je windows opnieuw installeren. Formateer je harde schijf en zet er alles opnieuw op. Doe ik ook regelmatig.

UU als ik net windows het geformateerd en geinstaleerd heb ik het al weer!! dus dat is de oplossing niet!!

Is of een hardware component wat conflicteerd of een progje dat je geinstalleerd heb…probeer je systeem in lagen op te bouwen…dan kom je vanzelf erachter wat het conflict geeft

mee eens, maar dan zou ik ook met ghost tussendoor images maken; schiet beter op.

EN wat mag ghost dan zijn Misha??? :0

?? Dat meen je niet? of toch?
Ghost is een comprimerend backup programma, dat images van partities maakt.
Je moet het image wel maken op een ander partitie>heb je alleen C:, dan moet je ruimte afsplitsen met b.v. PQmagic.
Heb je zo’n image gemaakt, dan kun je die terug zetten, waarna alles precies werkt als op het tijdstip dat je die image maakte.
Dat image kun je overal opslaan, bv op een CD, zet er ghost.exe bij (+/- 600kb) en vanaf CD restore je in een klap alles terug.
Lijkt me voorlopi wel genoeg.

je moet onthouden welke vxd file het is dan naar start gaan naar uitvoeren dan regedit intypen dan zoeken op die *.vxd *=staat voor die file en dan verwijderen uit de regestry