Red Alert 2?

vbimport

Wie weet er waar ik Red Alert 2 kan downlaoden, maakt niet uit of het een beta f officiele is! Wie kan mij helpen??

Greetz,
RMX

Halo,
Heb geen site voor Red Alert 2. Waarschijnlijk vindt je dit wel een leuke site : http://www.we2000.nm.ru/
Heb een andere vraag… Wie weet er een goede site te vinden waar je Quake 3 Arena (full version) kan downloaden, zonder problemen. Ben namelijk al erg lang bezig met zoeken en downen, zonder goed resultaat !
! ! !

Voor Quake 3 de site die je aangeeft. heb hem net binnengehaald. Gewoon via idrive downloaden en wanneer de limiet van die drive is bereikt sideload je de files naar je eigen idrive tot diens limiet is bereikt en dan download je weer via de idrive van de site en tegen de tijd dat je daar weer de limiet bereikt kan je weer terecht bij je eigen idrive. (Erg lange zin) Is echt de makkelijkste en snelste manier. Succes

Oke, even 1 ding rechtzetten :
Ik heb bijna heel die site leeggedownload maar bij sommige spellen/apps heeft hij moeilijkheden. Zo ook bij Quake 3 Arena.
Want als men alles juist heeft geinstalleerd en hem start enz… dan krijg je een lelijke zoem in het spel, het lijkt erop dat niet alle wave-bestanden geregistreerd staan.

Even om onrust te voorkomen… Kijk eens bij ‘Message board’. Misschien hebben andere ook installatie-problemen !

Ik kreeg die lelijke zoem bij Win2000 maar niet bij win98.

www.easywarez.com

CRAZY GIJS