Reclame voor CDfreaks in c't

vbimport

Hier een leuk artikel uit de c't van deze maand.
(CDfreaks wordt door velen geraadpleegd :))

Ik zei toch al dat C’t een goed blad is :slight_smile:

het schijnt dat mijn vader een abo heeft op zon blad. of zoiets dat erop lijkt. ik lees het nooit… misschien maar eens doen :cool:

ze geven iig de links goed door. want soms erger ik me wel als ze zeggen: “kijk op de website van …” en dan geen url erbij geven…

Originally posted by Totibbs
ze geven iig de links goed door. want soms erger ik me wel als ze zeggen: “kijk op de website van …” en dan geen url erbij geven…

In dat geval werkt het erg vaak als je het volgende doet:
www.dat-wat-ze-zeiden-dat-de-website-van-is.com

Of anders gewoon even naar google…

Maar een vernoeming is leuk, maar had het graag nog iets uitgebreider gezien. Wat als we allemaal een brief sturen naar de regionale dagbladen, die hebben vaak wel eens in de week een online stukje (stukje over zaken die ze online hebben aangetroffen of een bepaald nieuwtje over digitale media etc)

Misschien dat we dan nog een foto van Domi erbij te zien krijgen ook :bigsmile:

Als de cdfreaks computer(s) nu op de zolder van Olli staan hebben we ook geen last met de eu wetgeving :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
het schijnt dat mijn vader een abo heeft op zon blad. of zoiets dat erop lijkt. ik lees het nooit… misschien maar eens doen :cool:

Naar mijn idee is de C’T het enige fatsoenlijke Nederlandstalige computerblad, tenminste enige vorm van diepgang. Niet te vergelijken met ComputerTotaal of PCM… of nog erger: ComputerIdee :Z

Heb er zelf ook een abonnement op maar moet zeggen dat ik er steeds minder in lees omdat ik eigenlijk het meerendeel van de interessante info al op het internet heb gelezen… Maar ondanks dat blijft het een goed blad!

:smiley:

Upperdog: ik kan je niet meer dan gelijk geven, van alle PC bladen is C’t het enige blad met diepgang en expertise. Althans, naar mijn mening.

Ik ben trouwens wel van mening, dat C’t zich meer en meer naar een groter publiek richt (de gevorderde thuisgebruiker). Dit komt zowel in de thema’s als in de wetenschappelijke diepgang tot uiting.

Desalwelteplus is het een puik blad!

Hehehe! Ik las het gister ook toevallig toen ik de C’T opensloeg en dacht toen, dat ga ik morgen ff posten! :slight_smile:
Net dacht ik van laat ik eerst ff search doen kijken of iemand me voor was! En ja hoor! :slight_smile:

Hijs fijn! :smiley:

Sorry Wook :wink:

Originally posted by Metallian
Sorry Wook :wink:

Geen probleem… jij was eerder! :wink: