Recept voor en volwassen kok

vbimport

Ingediënten:

[ul]
[li]een eend van ongeveer 3 kilogram
[/li][li]twee liter Schotse whisky
[/li][li]spekreepjes
[/li][li]olijfolie
[/li][li]peper en zout
[/li][li]2 melkglazen
[/li][li]ovenvaste schaal
[/li][li]oven
[/li][li]krukje
[/li][/ul]

De eend larderen en de binnenkant inwrijven met peper en zout. Het melkglas voor de helft vullen met whisky.
De oven voorverwarmen op 180 graden C.
Tijdens het voorverwarmen van de oven, de whisky opdrinken. De eend in een ovenvaste schaal in de oven leggen en een het glas opnieuw vullen met whisky. Het glas opdrinken en de schaal met de eend in de oven zetten. Na 20 minuten de oven op 200 graden C. zetten en het glaf helemaal vubben met whisky. Het glaf opdlinken en de scherven van et eeist gas oplaapen en weghooien. Na een haiff uui, de hoven opedoen om ddeend tesjekken. Niew glaf inschenke op hik, achteroof giete. Blantwonezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkelhan…toen. Hik. Denove opedoen naadatet twede glaf is inschonkt enne as ie leeeeg ies de sjotel vastpakke en bropere oppe tofel zette. De blantwonezalf op de binnekand van de gegthant djoen eneent van groint oprtape. Deent nogis oprape en met nantdoek de bwantwondesalv van deent vege. Ze hande ontvette met viskie, tuup sssalf veeroprape en glafsn bij-hik-vulle. Tke potte glazzopvege endeent trug in dehove doeoen. Deheent oprape en dehove erst opedoen. Bprtydgdhs. Shit, theent is gevloge? De twwwiede fjes biskie pedoen en overeinzette. Opstaaan van groint ent vetspjek ondrde kas vege. Nogis opstoan vanne vjoer enne tochma blijve zitte. Te bles op de gjondzette. Uide fjes djinke wande gjasse sien kabot. Denove aftette deooge sljuite en omvalle. Welleruste.

euh…
het heete hier geloof ik toch cdfreaks? :smiley:

Ach…wat maakt het uit
zal het alleen wel nooit gebruiken :wink:

Dit is “Dutch: General Chat”

je kunt het hier over van alles en nog wat hebben.
Komt dadelijk nog een lang verhaal aan :stuck_out_tongue:

mogen we ons nu iedere week een recept uit je kookboek: gevogelte op tax wijze verw8n ? :wink:

Jullie snappen er ook weer eens nix van he? Dit is eigenlijk een cd bak site… maar een beetje branche vervaging is altijd goed voor extra klanten… dus gaan we nu eenden braden simple like that :slight_smile:

Da_Taxman: ik moet zeggen dat je ergggg lekker bezig bent!

Heb je de ‘ik moet veel typen’ ziekte???
:smiley:

Ga gerust door hoor…

Greetz
Mess

Moet mijn status van IRC waarmaken he :wink:

ach een beetje gein tussendoor moet kunnen toch…Redneck is moderator hier, die sluit wel als het nodig is :wink:

mwa als ik kon koken zou ik het wel eens proberen.
maar mijn kookkunsten zijn zo erg dat het mij nog lukt
om een pan met water aan te laten brandden, dus ik stel voor da_taxman eens voor ons kookt en we allemaal bij hem gaan eten. :slight_smile: :slight_smile:

Cool vooral nu reptenweb weg is. Maar dis veel beter. Thanx.

ik denk dat je dan tot het volgende resultaat komt :

1.Je bent strontzat:D
2.je eend is aangebrand:D
3.en je laat scheten vollenbak:D

moehahahahhahahahha
die ken toch
hahahahahhah

en dan flippend naar bedje toe gaan
en een nachtkusje aan mammie geven
dit resultaat kan er ook wel bij