Real Audio vraagje

vbimport

(ik heb nog gekeken naar similar topics, maar niks gezien that could help me)

ok, here’s the deal:

ik heb een .ram file gedowned en als je er op dubbelklikt maakt Real Audio Player een verbinding met een server en streamt de content…

nu zou ik graag die hele file hebben (dus niet dat streamen) om hem om te kunnen zetten naar wav (met streambox of zo)

kijk, ik denk misschien heel naief dat als je kan streamen, de volledige file ook wel ergens te vinden is…

any thoughts?

Thnkz

ONE

Zal vast wel ergens op een server staan dan, maar ik heb geen idee hoe dat Real Audio werkt vanaf een streaming server (volgens mij geeft die gewoon de streaming feed af)

Wat wel zou kunnen is deze streaming feed capturen met daarvoor geschikte programma’s…zoals Total Recorder voor Audio en er is hier ook ergens een keer iets genoemd voor video…maar dat ben ik zo even kwijt… (weet alleen dat er een keer op dit forum iets genoemd is hierover…kan ook niet alles onthouden helaas :wink: )

Originally posted by Da_Taxman
weet alleen dat er een keer op dit forum iets genoemd is hierover…kan ook niet alles onthouden helaas :wink: )

nee, was het maar waar! :wink:

but, ehm, did some research en heb x file get gebruikt…helaas ‘error opening file’ :frowning:

het gaat om de file die hier staat:

http://www.wbr.com/liljohnny/igotyou.ram

misschien kunnen jullie er chocolade van maken (?)

thnkz

ONE

Dat progje heet StreamBox VCR
In deze topic is er wat meer over te vinden, ik had het toen de tijd al een keer gedownload, maar het werkt bij mij niet! Want je moet online registreren of zoiets en ik kon toen niet contact maken met hun server!
http://www.cdfreaks.com/forum/showthread.php?threadid=29184&highlight=streambox
H

antwoord was vrij simpel (maar da’s altijd als je het weet, toch?)

ik heb wat met die ram-file zitten spelen en de opbergplaats waar de .rm staat gewoon in mijn Download Accelerator ‘geplakt’

en voila, 2,11 mb aan real audio file!

en hij klinkt zelfs nog ernstig goed ook (81,7 kbps, da’s vrij hoog voor real audio)

nu ff streambox eroverheen voor een wav file en klaar is…not quite, is er geen proggie om de wav-file nóg beter te laten klinken?
soort van ‘wave-enhancer’ of zo?

let me know!

thnkz

ONE