Reactie op CDFreaks T-Shirt!?

vbimport

Ik was benieuwd of mensen als leuke/irritante/aparte reacties hebben gehad tijdens het dragen van het geweldige T-Shirt! :stuck_out_tongue:

Zelf liep ik afgelopen zaterdag de Freerecord in om mijn wekelijkse shot DVDtjes te halen :cool: en toen moesten die verkopers wel beetje lachen zeiden van: “hmmm wat moeten wij hiervan denken?” :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :eek:

ik heb nog geen reactie’s gehadmaar ik doe hem aan met de braderie hier in tholen, dan zullen er wel wat reactie’s komen.
ik liep een paar jaar geleden met het t-shirt van cafe old friends en darmee ging even mee in de bots auto’s en iedereen daar dacht dat mijn naam er op stond omdat er ook 2 namen op de achter kant stonden, vond ik best lachen:D :stuck_out_tongue:

Op de megafestatie werden ik en Xian voor crew aangezien en hoefden we oa niet voor de plee te betalen :slight_smile:

Verder vond mijn schoonmoe het een leuk shirt en had me vriendin van zoiets… stelletje nerdo’s :smiley:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Op de megafestatie werden ik en Xian voor crew aangezien en hoefden we oa niet voor de plee te betalen :slight_smile:

Verder vond mijn schoonmoe het een leuk shirt en had me vriendin van zoiets… stelletje nerdo’s :smiley: [/B]

hehehe…nerdo’s…nahh ik vind het wel een stoer Shirt eigenlijk! Mijn vriendin vind em ook wel lachen (zegt ze) :wink: :stuck_out_tongue:

Verder vond mijn schoonmoe het een leuk shirt en had me vriendin van zoiets… stelletje nerdo’s :smiley:

Zo die vriendin van jou heeft goede mensen kennis :wink:

Reactie die kreeg was: What the hell is that.
Een paar politie kneupels keken me aan en vroegen met veel intresse wat dat voor iets was, heb ik gezegd kijk eens op internet, vroegen ze of ik misschien in illegale cd’s deed, heb ik ze duidelijlk gemaakt dat ik dat niet zo leuke opmerking vond, hebben ze toch maar even de excusses gegeven.
(misschien gaan ze me wel schaduwen :stuck_out_tongue: )

Groet

The Observer

Originally posted by Observer
[B]Reactie die kreeg was: What the hell is that.
Een paar politie kneupels keken me aan en vroegen met veel intresse wat dat voor iets was, heb ik gezegd kijk eens op internet, vroegen ze of ik misschien in illegale cd’s deed, heb ik ze duidelijlk gemaakt dat ik dat niet zo leuke opmerking vond, hebben ze toch maar even de excusses gegeven.
(misschien gaan ze me wel schaduwen :stuck_out_tongue: )

Groet

The Observer [/B]

haha lachen…aan illegale cds doen…dat mag toch helemaal niet :eek:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

haha lachen…aan illegale cds doen…dat mag toch helemaal niet :eek: [/B]

Wat is illegaal, het enigste wat ze bij mij nu kunnen vinden aan zelfgebrande cd’s zijn backups en dergelijke :stuck_out_tongue:

The Observer

iedereen vond hem leuk

maar toen ik me auto dr meegepoetst had
vond niemand hem meer leuk …

glapjuh…
me broer vind dak een nerd ben met zon shirt.
barst hier van de boeren waar ik woon
als ze zon internet adres zien .
dan vinden ze al raar :wink:

Originally posted by crackfire
[B]iedereen vond hem leuk

maar toen ik me auto dr meegepoetst had
vond niemand hem meer leuk …

glapjuh…
me broer vind dak een nerd ben met zon shirt.
barst hier van de boeren waar ik woon
als ze zon internet adres zien .
dan vinden ze al raar :wink:

[/B]

Misschien dat we bij de volgende tshirt actie wel een wit tshirt met zwarte vlekken (koeiemotief) kunnen leveren voor de boeren :slight_smile:

Het moesten ook weer koeien zijn he Dee-ehn?! :smiley:

Ik ben er trots op…

Ik heb mijn hele fiets er van top tot teen mee gewassen…
En nu gebruikt mijn moeder hem als poetsdoek, Geweldig, kwou dat ik er nog een paar had…

Zucht :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
[B]Ik ben er trots op…

Ik heb mijn hele fiets er van top tot teen mee gewassen…
En nu gebruikt mijn moeder hem als poetsdoek, Geweldig, kwou dat ik er nog een paar had…

Zucht :slight_smile: [/B]

ff kopietje van maken dan! :wink:

Ik heb em eigenlijk nog nooit aangehad :eek:

maar mensen vinden het vast wel mooi (al kennen heel weinig mensen de site op zich. Ook mensen waarvan ik denk dat ze het wel moeten kennen bijna omdat ze ook branden en veel downen enzo)

Originally posted by jojk
Ik heb em eigenlijk nog nooit aangehad :eek:

Shame on you :stuck_out_tongue:

[B]Ik heb em eigenlijk nog nooit aangehad :eek:

[/B]

en dat als admin…die hoort zo`n ding dag en nacht te dragen.

Originally posted by xian
[B]

[/B]

Nu moet je het niet gaan overdrijven!!!

dat ding moet ook eens per maand in de was :stuck_out_tongue:

Originally posted by xian
[B]

[/B]

Ik zal 'm wel gebruiken voor een project dat ik wil gaan beginnen. Dan beschouw ik het maar even als ondergoed (als hemd ofzo) en dan kijken hoe lang je eenzelfde stel ondergoed aan kan houden, voor het gaat ontbinden (hoe lang zou dat zijn?)

[B]

Ik zal 'm wel gebruiken voor een project dat ik wil gaan beginnen. Dan beschouw ik het maar even als ondergoed (als hemd ofzo) en dan kijken hoe lang je eenzelfde stel ondergoed aan kan houden, voor het gaat ontbinden (hoe lang zou dat zijn?) [/B]

Ik snap je ff niet? Project? Ga je een project runnen? Iets met CD Freaks?

[B]

Ik snap je ff niet? Project? Ga je een project runnen? Iets met CD Freaks? [/B]

Als ik dat shirt gebruik wel :slight_smile:

Ik zit erover te denken om in een vakantie 1 stel ondergoed zolang aan te houden dat het gaat ontbinden (moet ik alleen zorgen dat ik niet direct mee ontbind). Kijken of ze em dan op www.thespark.com willen zetten :slight_smile: Daar is ook een test over zweetvoeten enzo, wel geinig