Rc5

vbimport

Ik had eerst een oudere versie van die koe, en toen kon ik heel gemakkelijk zien hoeveel packets ik had gedraaid. Maar nu heb ik een nwe versie erop staan die heel raar info aangeeft.
Hij rekent ook in OGR oid. Ik snap er geen hol meer van! :frowning:

[Aug 16 19:39:15 UTC] #1: OGR:25/9-1-11-23-6-14+72-30-16-32 [139,717,852,757]

Dit soort gelul zegt ie! :confused:
Hij heeft ook maar 25 packets in buff-in en het duurt vet langer als normaal om z’n packet te “gebruiken”! Waarschijnlijk andere maatstaf ofzo, maar wil dus op de oude manier!

Moet ik dan weer die oude versie erop pleuren dan?!

Rechts klikken op het scherm --> Configure

Dan 2:
2) Buffer and Buffer Update Options
Dan 9:
9) Load-work precedence ==> RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

Dan als nieuwe setting invullen:
New Setting --> RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0

je doet namelijk nu iets anders als RC5 (OGR) en daar doen we niet aan mee! je werkt dus voor niks :slight_smile:

heheh pcies! ik hoop niet voor je dat je em al lang op OGR hebt draaien…beetje zonde van de idletime…ik doe er nu zo’n 4500 units per dag hehehe :stuck_out_tongue: RC5 uiteraard! :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
heheh pcies! ik hoop niet voor je dat je em al lang op OGR hebt draaien…beetje zonde van de idletime…ik doe er nu zo’n 4500 units per dag hehehe :stuck_out_tongue: RC5 uiteraard! :wink:

Op de 1 of andere manier zijn de units toch naar RC5 gegaan gelukkig. Nu instelling veranderd! Weet overigens bijna zeker dat ik het wèl goed had ingesteld maarja.
Waar kan ik btw instellen hoeveel packets ie moet opslaan in Buff-in zeg maar? Ga nm volgende week 5 days naar Parijs toe dus dan kan me koe lekker grazen ondertussen! :slight_smile:

Originally posted by Wookie

Op de 1 of andere manier zijn de units toch naar RC5 gegaan gelukkig. Nu instelling veranderd! Weet overigens bijna zeker dat ik het wèl goed had ingesteld maarja.
Waar kan ik btw instellen hoeveel packets ie moet opslaan in Buff-in zeg maar? Ga nm volgende week 5 days naar Parijs toe dus dan kan me koe lekker grazen ondertussen! :slight_smile:

onder fetch-work threshold moet je ingeven dat ie er een stuk of
10000 ophaald…das wel genoeg lijkt me…denk dat jij der wel stuk of 1500 per dag doet als je je pc nie gebruikt!
optie 2 en daarna 13…:slight_smile: :stuck_out_tongue:

[B]

onder fetch-work threshold moet je ingeven dat ie er een stuk of
10000 ophaald…das wel genoeg lijkt me…denk dat jij der wel stuk of 1500 per dag doet als je je pc nie gebruikt!
optie 2 en daarna 13…:slight_smile: :stuck_out_tongue: [/B]

Owja zie ut! :wink:

Enne… 1500 is gloof ik gemiddeld als ik me pc wèl gebruik! :stuck_out_tongue:
We zullen zien wat ie gaat readen in die tijd!

Posted by Hoofdloos
…ik doe er nu zo’n 4500 units per dag hehehe

Met al die pc’s van je werk erbij wel ja! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
[B]
Owja zie ut! :wink:

Enne… 1500 is gloof ik gemiddeld als ik me pc wèl gebruik! :stuck_out_tongue:
We zullen zien wat ie gaat readen in die tijd!

Met al die pc’s van je werk erbij wel ja! :stuck_out_tongue: [/B]

ja duhhhhhhh…heheh wordt natuurlijk wel op gewerkt…maar uhh met mijn pc gaat ik ff sparen stiekum en ondertussen alleen werkpcs laten flushen en dan…pats! sla ik toe in de stats…:stuck_out_tongue:

sja 1500 is misschien ook beetje weinig voor 1337 ofzow wat jij draait…als je der verder nix mee doet haal je de 1700 denk wel! hehehe met beetje mazzel!

wat haal je als je em benched op RC5-short? 4,9 ofzow?

[B]sja 1500 is misschien ook beetje weinig voor 1337 ofzow wat jij draait…als je der verder nix mee doet haal je de 1700 denk wel! hehehe met beetje mazzel!

wat haal je als je em benched op RC5-short? 4,9 ofzow? [/B]

Draai 1370 en haal 5,1 met de short bench.