Rc5

vbimport

Ik heb me enkele dagen ingeschreven in de RC5 groep voor het ontsleutelen van de gegevens maar ik heb nu een probleem. Blijkbaar kan ik mijn gegevens ophalen om te decoderen maar wanneer ik ze wil teruggeven (in de Buf-out.rc5 ) dan zegt hij dat hij niet kan communiceren met de server (cannot enable handshake of zo). Dit is mogelijk omdat ik achter een firewall zit en ik alleen buitenkan via een https-proxy maar dat kan ik nergens instellen. Iemand enig idee hoe ik dit het best kan oplossen?

Hmm geen idee

probeer eens in de config:

1. Buffer and Buffer Update Options
  2. Keyserver<->client connectivity options
  3. Firewall/proxy protocol ==> none/transparent/mapped
  4. HTTP

als je dat aanzet komt er ook te staan:

1. Firewall hostname ==>

“This field determines the hostname or IP address of the firewall proxy through which the client should communicate. The proxy is expected to be
on a local network.”

weer er ook niet alles van maar dit lijkt me logisch??? :slight_smile:
anders weet ik t niet :slight_smile:

Is het nie mogelijk om bij die firewall in te stellen dat een bepaalde poort, die van je koe, open staat voor transfer?!

Nee, ik heb geen toegang tot de firewall… ik kan er niks op instellen.

1. Keyserver<->client connectivity options

via die kun je ook een andere poort instellen, dit heeft mij geholpen toen ik superwebte, en dus ook achter een firewall zat :slight_smile:

Weet ik, daar ben ik al een ganse tijd mee aan het knoeien maar hij wil nog steeds de pakketten nie terug opsturen. Hij ontvangt er wel. Raar

ik zit hier ook achter heavy fire-wall, maar ophalen van units of flushen heb ik nog nooit last van gehad…gewoon alles standaard settings in ini.!