Rc5 Project

vbimport

leuk voor op je gsm

Toch vind ik deze leuker:

Ze zijn geen van beide leuk, waty is er nou leuk aan een gsm, en dan al zeker 1 met van die plaatjes…

Is er trouwens al een poll voor welke gsm (+type) de freakers gebruiken??? wie o wie voelt zich geroepen!!!

Originally posted by Ab-Normaal
[B]Ze zijn geen van beide leuk, waty is er nou leuk aan een gsm, en dan al zeker 1 met van die plaatjes…

Is er trouwens al een poll voor welke gsm (+type) de freakers gebruiken??? wie o wie voelt zich geroepen!!! [/B]

Ieder z’n eigen mening dus ga d’r verder nie op in.

Enne… die Poll is pas geweest ja, gebruik de search knop anders is als je echt geïnteresseerd bent d’r in! :wink:

ik moest even zoeken maar hier is die poll over de mobile telefoons.poll mobiels :cool:

Originally posted by Ab-Normaal
[B]Ze zijn geen van beide leuk, waty is er nou leuk aan een gsm, en dan al zeker 1 met van die plaatjes…

Is er trouwens al een poll voor welke gsm (+type) de freakers gebruiken??? wie o wie voelt zich geroepen!!! [/B]

Ik had al meteen een gevoel van, diegene die dit flikt die …(vul maar in)

Maar gelukkig heeft Flits me die ergernis bespaard :wink:

ps Heb even de link correct gemaakt, zat een foutje in

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Maar gelukkig heeft Flits me die ergernis bespaard :wink:

ps Heb even de link correct gemaakt, zat een foutje in [/B]

dan heb ik toch nog niet ver genoeg over mijn neus gekeken zeker :wink:

Originally posted by flits

dan heb ik toch nog niet ver genoeg over mijn neus gekeken zeker :wink:

Jawel, waarschijnlijk met het automatically parsen van de link is er iets niet goed gegaan, stond http://http://url…

Maar dank voor het besparen dvan die ellende, heb in die ene topic niet voor niets al die oude info opgezocht van polls die dus niet meer nodig zijn :smiley:

foutjes blijf je soms maken mischien maar goed dat niemand perfect is

Om weer even terug te gaan naar de topic…vind deze toch mooier:

hahaha maar die past zo moeilijk op het schermpje van je 7110 tax :slight_smile:

Originally posted by xian
[B]

hahaha maar die past zo moeilijk op het schermpje van je 7110 tax :slight_smile: [/B]

Daar heb ik ander logo voor…heeft ooit op cd freaks news gestaan…ben die pic helaas kwijt… (maar daar staat een mooi CD Freaks logo)

ja dat logo heb ik ook op m`n hdd staan, ik heb alleen nog geen datakabel :frowning:

Wel een beetje stijve pootjes moet ik zeggen… zit er nog een stukkie in ofzo?! haha! :stuck_out_tongue:

deze is ook wel leuk voor je gsm.

deze is ook wel grappig voor op je gsm