Ratio Buster?

vbimport

ik hoorde laatst dat dit proggie erwas, je kunt er ratio’s op ftp servers mee omzeilen.
Bestaat dit progje? en zo ja, heeft iemand het?

Originally posted by VVLI - Tang
ratio’s op ftp servers

Wat zijn dat :confused:

Originally posted by Pyromaniac

Ratio is dat je eerst zoveel moet uploaden om daarna temogen downloaden.

Als de ratio 1 op 10 (1:10) is dan moet je eerst 1 MB uploaden om daarna 10 MB te mogen downloaden.

Dat is zeg maar een credit voor je downloads van die ftp
bijvoorbeeld: er staat op die pub iets wat je wilt hebben van 500 MB maar degene die het aanbied wil der misschien iets voor terug en dan steld i bijvoorbeeld een ratio in. Hiermee kan hij bijvoorbeeld zeggen voor iedere MegaByte die je upload naar mijn FTP kan jij bijvoorbeeld 10 MB downloaden. In dit geval zou je dus 50MB moeten uploaden minimaal om die 500MB te kunnen downloaden. De ratios kunnen wel verschillen per FTP.

Heb nog nooit gehoord van een proggie die dat zou kunnen omzeilen…heb wel interesse als dat zou bestaan…maar ik denk van niet! Lijkt mij nie echt mogelijk namelijk tenzij de server slecht beveiligd is tuurlijk!:stuck_out_tongue:

aha ik snap het nu.

Die ratio’s zijn dus ook wel zo eerlijk maar kunnen dus ook wel erg irritant zijn :smiley:

[B]aha ik snap het nu.

Die ratio’s zijn dus ook wel zo eerlijk maar kunnen dus ook wel erg irritant zijn :smiley:

[/B]

uiteraard zijn ze irritant…zeker als je een limiet op je traffic hebt zitten…dan wil je natuurlijk geen band verspillen aan zo’n ratiootje :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
zeker als je een limiet op je traffic hebt zitten…dan wil je natuurlijk geen band verspillen aan zo’n ratiootje :stuck_out_tongue:

Daar heb jij geen last van met je ADSL lijntje :smiley:

De reden dat ik deze vraag stelde was, dat ik laatst op een ftp server zat, en dara stond bij van: ‘Pleeze upload, and don’t use lame programs like ratio Buster’

// Sorry voor typefoutje van Iso/Ratio, was ff in de War//

Originally posted by VVLI - Tang
…Iso Buster…

Dat heeft NIX te maken met ratio’s! (Dat weet je als freaker toch wel? :p)

Edit:

Maarreeeeehh… als hier iemand dus wel een ratio-buster vind, hou ik me aanbevolen!!

[B]

Daar heb jij geen last van met je ADSL lijntje :smiley: [/B]

nope FUP roels…:stuck_out_tongue:

[B]aha ik snap het nu.

[/B]

Inderdaad, wel zo eerlijk… Echter zijn er veel MP3 FTP servers die zo staan geconfigureerd dat ze na een upload disconnecten. Ping, you are gone en vergeet gelijk je credits maar… (echt zout dus!) Ik vind het geen bezwaar om ff een MP3/e.d. te uppen, zeker als er een nummer/programma/whatever op staat wat ik graag wil hebben… Maar na een paar van deze ervaringen denk ik nu toch echt; “FUCK RATIO’s!”. Geef mij maar FPX…dus! (of een napster vari… :stuck_out_tongue: :p)

“Immers, tis nemen & genomen worden…”

Mazz’l